«احمد محمد حامد» وزیر اطلاع رسانی دولت نجات ملی یمن تاکید کرد که آمریکا و اسرائیل تلاش می کنند تا القاعده و داعش را بر باب المندب مسلط کنند.

تلاش آمریکا و صهیونیست ها برای تسلط داعش و القاعده بر باب المندب

به گزارش قدس آنلاین به نقل از سبأ، «احمد محمد حامد» وزیر اطلاع رسانی دولت نجات ملی یمن اعلام کرد که خطر حقیقی برای تنگه باب المندب مداخله آمریکا و اسرائیل و بازوهای آنها یعنی داعش و القاعده است.

وی در ادامه تصریح کرد: آمریکا و اسرائیل تلاش می کنند تا القاعده و داعش را بر باب المندب مسلط کنند و این خطری واقعی برای کشتیرانی بین المللی و تجارت جهانی است. اسرائیل در صدد است تا بدین صورت بر چین و مصر و دیگر کشورها فشار وارد کند. ارتش و کمیته های مردمی یمن ضمانتی برای کشتیرانی هستند اما آمریکا و اسرائیل این را نمی خواهند.

وزیر اطلاع رسانی یمن تاکید کرد: اسرائیل در تجاوز سعودی ها علیه یمن نقش گسترده ای ایفا می کند تا بدین طریق بر باب المندب مسلط شود و در همین راستا نیز با فعالیت های رسانه ای در صدد است ایران را به عنوان دشمن معرفی کند و توجه ها را از خود منحرف کند. چرا جهان در برابر مداخله اسرائیل و تجاوز سعودی-آمریکایی علیه یمن ساکت است؟

گفتنی است، سازمان ملل متحد اخیرا اعلام کرد که این سازمان تهدیدات علیه کشتیرانی و حمل و نقل دریایی در تنگه باب المندب را «بی نهایت جدی» تلقی خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.