عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی طی ۳۸ سال گذشته گفت: حرکت انقلاب باثبات و پیش‌رونده بوده و ابرقدرتی چون آمریکا را از پای درآورده است.

شکست آمریکا در خاورمیانه/ حرکت انقلاب باثبات و پیش‌رونده است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، سردار احمد وحیدی در یادواره ۱۳۷ شهید والا مقام و بزرگداشت شهید آیت الله احسانبخش  که عصر یکشنبه در مسجد جامع بخش تولمات از توابع شهرستان صومعه سرا برگزار شد، اظهار کرد :صدای رسای شهیدان انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس در همه مناطق حتی فراتر از مرزها نیز شنیده می شود.

مقام شهدا مقام شهود است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به شخصیت آیت الله احسانبخش، گفت : حمایت و پشتیبانی این شخصیت بزرگ در دوران دفاع مقدس زبانزده خاص و عام بوده و هست.

وی با بیان اینکه شهدا برای رسیدن به افق های دور که اسلام ترسیم کرده بود از هیچ چیزی هراس نداشتند، خاطرنشان کرد: مقام شهید مقام شهود بوده و شهدا از ظاهر عبور و به باطن رسیدند.

سردار وحیدی تصریح کرد: آنها از ماده به معنا و از مُلک به ملکوت رسیده و در این راه با شناخت حقیقت بی تاب و برای رسیدن به عشق والا از تمام هستی خود یعنی از جان شیرین شان گذشتند.

وی با اشاره به اینکه شهدا امامزادگان عشق هستند، یادآورشد: مزار این شهدا محل زیارت اهل یقین بوده و هرکسی زیارت قبور این عزیزان نصیبش نمی شود.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی شهدا را اوج کمال انسانی عنوان کرد و افزود: جایگاه و مقام شهدا به گونه ای است امام علی (ع) از خداوند مرگ معمولی نخواسته و طلب شهادت می کند.

وی در ادامه با بیان اینکه شهدا همانند انبیاء و عالمان شفاعت کننده در روز قیامت هستند، گفت: یکی از وظایف ما بیعت و تداوم راه شهدا است.

شهدا مبنای انقلاب اسلامی ایران هستند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به ایام الله دهه فجر اشاره و خاطرنشان کرد:به فرموده امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی ما انفجار نور بود انفجار نوری که عالم را روشن و سبب خودشناسی، دشمن شناسی و تشخیص حق از باطل شد.

وی تأکید کرد: جمهوری اسلامی سرسلسله جنبان جبهه حق شد که دربرابر جبهه باطل بجنگد چیزی که در طول این ۳۸ سال با وجود همه فشارها و توطئه ها از سوی استکبار جهانی ادامه داشته است.

سردار وحیدی در ادامه با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران براساس عقلانیت دینی و معنوی، اسلامی و اخلاق پایه ریزی شده است، افزود: انقلاب ما نه غربی و نه شرقی بوده و تا قبل از ظهور آن نیز نمونه ای همانند آن در جهان وجود نداشته است.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی مبنای انقلاب اسلامی را بر شهدا استوار دانست وگفت: شهدا تبعیت از امام خود را به عنوان یک فریضه پذیرفته بودند و اکنون این رسالت بر دوش ملت ایران است که تداوم یابد.

وی به ۳۸ سال اقتدار، شکوه، عزت و پشتیبانی ملت و نظام مقدس اسلامی اشاره و تصریح کرد: این ملت با همه فشارها به پیش رفته و در همه جبهه ها موفق عمل کرده اند.

آمریکا معترف به شکست در برابر ایران است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا در برابر قوی ترین بنیان ها و دشمنان استقامت کرده است، خاطرنشان کرد: آمریکا که امروز بزرگترین قدرت جهان را به خود اختصاص داده در برابر این قدرت و عظمت آن ناتوان مانده است.

وی با اشاره به معجزات و الهامات الهی در قبال نظام مقدس اسلامی، تأکید کرد: عده ای به رغم مشاهده همه این معجزات همانند قوم موسی و به مثابه گوساله سامری عمل می کنند.

وحیدی با تأکید برضرورت مراقبت از انقلاب در برابر این افراد و تفکرات، ادامه داد: ملت ایران مسیر اصلی خود را شناخته و بر ادامه این مسیر استقامت می کنند.

وی با اشاره به برخی سخنان و رفتارهای رئیس جمهور جدید آمریکا، اظهار کرد: کسی که مدعی ریاست قدرتمند ترین و بزرگترین کشور دنیا است خود اعتراف می کند با هزینه شش میلیارد دلاری در منطقه خاورمیانه نتوانسته موفقیتی در برابر ایران کسب کند.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی به وضعیت روز کشورهای اروپایی، ارتجاع کشورهای عربی همانند عربستان سعودی و حتی آمریکا اشاره و خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی با ثبات و شفاف رو به جلو حرکت می کند و این مبنای همان قدرتی است که شهدا برای ما به یادگار گذاشته اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.