نیشابور- سفیر سابق جمهوری اسلامی ایران در ایتالیا، مکزیک و گواتمالا با بیان اینکه آمریکایی‌ها با تحریم رادیو داروها سلامت بیش ازیک میلیون ایرانی را به خطر انداختند بیان کرد: جان انسان‌ها برای آن‌ها ارزشی ندارد و تنها به منفعت خویش فکر می‌کنند.

آمریکا با تحریم دارو سلامت بیش از یک میلیون ایرانی را به خطر انداخت

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، دکتر قدیری ابیانه در همایش بصیرتی «من یک انقلابی‌ام» در مسجد نبی اکرم(ص) نیشابور اظهارکرد: انقلاب اسلامی ۳۸سال است که با تمام فراز و نشیب هایش ادامه دارد، در زمان ائمه اطهار(علیهم السلام) حکومت اسلامی بیشتر از پنج سال نبود و دلیل آن مردم بودند که در آن زمان به وظیفه خودشان عمل نکردند.

دکتر محمدحسن قدیری ابیانه گفت: حکومت زمانی پایدار است که مردم به ولایت متوسل باشند و زمانی که به ولایت متوسل نباشند حکومت از هم می‌پاشد، غربی‌ها در زمینه موشکی و هسته‌ای بیشترین تحریم‌ها را علیه ما وضع کردند اما در همین زمینه موشکی و هسته‌ای به یکی از قدرت‌های برتر دنیا تبدیل شدیم.

وی خاطرنشان کرد: در دوران ستمشاهی بخش‌هایی از سرزمین خود را از دست دادیم، اما در جنگ تحمیلی که با تمام دنیا در جنگ بودیم و حتی یک سیم خاردار را از هم از ما منع کرده بودند یک متر از خاک میهن اسلامی به دشمن واگذار نشد.

ابیانه  ادامه داد: فتنه‌های زیادی را در سال۸۸برای براندازی انقلاب درست کردند اما به پشتوانه مردم و رهبری موفق نشدند، در یک مورد آن تنها۵۰۰میلیون دلار آمریکا برای براندازی حکومت در آن فتنه‌ها خرج کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.