رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در مصاحبه‌ای اعلام کرد که از ایده اعزام نظامیان بیشتر آمریکا به سوریه برای مبارزه با تکفیری‌های داعش حمایت می‌کند.

حمایت رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از اعزام نظامیان بیشتر به سوریه

به گزارش "قدس آنلاین"؛ «پل رایان» روز یکشنبه (دیروز) اعلام کرد که از ایده اعزام نظامیان بیشتر به سوریه برای مبارزه با تکفیری‌های «داعش» حمایت می‌کند.

وی در گفت‌وگو با شبکه «ان بی سی نیوز» در خصوص طرح پیشنهادی «جیمز متیس» وزیر دفاع آمریکا که مفهوم ضمنی اعزام نیروی نظامی بیشتر به سوریه برای شکست داعش را داشت، گفت: «ما نمی‌توانیم به داعش اجازه دهیم که همچنان از پناهگاه امن در سوریه لذت ببرد و نیروگیری کند.... این در راستای منافع مهم امنیت ملی ما است و ما می‌بایست داعش را در سوریه از بین ببریم».

رایان ادامه داد: «ما می‌بایست بهترین شیوه برای رسیدن به این هدف را پیدا کنیم».

نیروهای ائتلاف تحت رهبری آمریکا از 68 کشور در سال 2014، حملات هوایی علیه تکفیری‌های داعش در سوریه و عراق آغاز کردند که البته حمله به سوریه بدون مجوز دولت «بشار اسد» رئیس‌جمهور سوریه یا شورای امنیت سازمان ملل صورت گرفت.

در دسامبر 2016، پنتاگون اعلام کرد که آمریکا قصد اعزام 200 نظامی بیشتر به سوریه برای مشارکت در عملیات بیرون کردن داعش از شهر «الرقه» که تروریست‌های داعش آن را پایتخت خود اعلام کرده بودند، را دارند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.