رژیم صهیونیستی ۱۰ کیلومتر دیگر به دیوار حائل میان کرانه باختری و دیگر مناطق فلسطین اشغالی افزود و قرار است ۴۲ کیلومتر هم طی ۶ ماه آینده بسازد.

رژیم صهیونیستی ۱۰ کیلومتر به دیوار حائل کرانه باختری افزود

به گزارش "قدس آنلاین"؛ بخش مهندسی ارتش رژیم صهیونیستی روز یکشنبه ۱۰ کیلومتر دیگر به دیوار حائلی که میان «کرانه باختری» و دیگر مناطق فلسطین اشغالی – که قلمرو خود تلقی می‌کند – کشیده است، اضافه کرد.

به نوشته روزنامه «جروزالم پست» در حالی وزارت جنگ رژیم صهیونیستی این ۱۰ کیلومتر را ساخته که قرار است مابقی ۴۲ کیلومتر از این دیوار را طی ۶ ماه آینده بسازد تا کرانه باختری را از محدوده «خط سبز» در شهرک «الخلیل» کاملا از دیگر مناطق جدا کند و فلسطینیان نتوانند به مناطق اشغالی تردد کنند.

این دیوار قرار است شامل ایست‌های بازرسی و برج‌های دیدبانی مسلح باشد تا ضمن بازرسی فلسطینیانی که قصد عبور و مرور دارند، از عملیات‌های گروه‌های مقاومت نیز جلوگیری کنند.

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی طی سفری که در ماه جولای سال ۲۰۱۶ به منطقه «ج» کرانه باختری داشت، وعده داد که این شکاف میان دیوار حائل را برطرف خواهد کرد.

«گادی ایزنکوت» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی نیز مدعی شده بود ۵۰ تا ۶۰ هزار فلسطینی روزنامه بصورت «غیرقانونی» از این شکاف چندین کیلومتری عبور کرده و وارد قلمرو فلسطین اشغالی می‌شود و این یعنی رژیم اسرائیل حتی به ساکنان اصلی فلسطین اجازه ورود به سرزمینشان را نمی‌دهد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.