گرگان- رئیس بیمارستان ۹۶ تختخوابی شهرستان بندرگز گفت: این بیمارستان از ۲۷ آذر امسال آماده بهره برداری است، اما آیین افتتاح آن همزمان با دهه فجر و با حضور وزیر بهداشت برگزار شد.

بیمارستان ۹۶ تختخوابی بندرگز به بهره برداری رسید

به گزارش قدس آنلاین، شهرام صابری رئیس بیمارستان ۹۶ تختخوابی شهرستان بندرگز صبح دوشنبه در آیین افتتاح این بیمارستان که باحضور وزیر بهداشت برگزار شد اظهار کرد: ساخت این بیمارستان از سال ۸۶ آغاز شده و تا زمستان سال گذشته ادامه داشته است.

وی با بیان اینکه هزینه ساخت این بیمارستان ۴۴ میلیارد تومانی از اعتبارات ملی تأمین شده، ادامه داد: این بیمارستان در بخش های داخلی، جراحی، اطفال، زنان، مراقبت های ویژه، سی سی یو، آی سی یو و ان آرسی یو به مردم خدمت رسانی می کند.

صابری ادامه داد: این بیمارستان ۶ اتاق عمل دارد که در یکی از آن عمل جراحی سرپایی انجام می شود و همچنین بخش های رادیولوژی، آزمایشگاه، درمانگاه تخصصی و اتاق استریلیزاسیون ساخته شده است.

وی با بیان اینکه در این بیمارستان ۲۵۹ نیرو بکارگیری شده است، افزود: ۱۷۸ نفر در بخش درمانی در این بیمارستان همکاری می‌کنند و همچنین ۳۲ پزشک در این بیمارستان مشغول به کار هستند.

صابری همچنین یادآور شد: ۸ پزشک عمومی و ۲۳ پزشک تخصصی در این بیمارستان به‌کارگیری شده است.

صابری گفت: این بیمارستان از زمستان سال ۹۴ به دانشگاه علوم پزشکی تحویل داده شده و از ۲۷ آذر امسال آماده بهره برداری بوده است اما افتتاح آن به دهه فجر و حضور وزیر بهداشت موکول شده است.

گفتنی است وزیر بهداشت به استان گلستان سفر کرده تا ضمن دیدار با با آیت الله نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در استان، در افتتاح پروژه های درمانی بندرترکمن و کلنگ زنی ساخت اورژانس بیمارستان 5 آذر و 44 طرح عمرانی دیگر شرکت خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.