دفتر مرکزی انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش، اولین جشنواره ملی کتاب اولیا و مربیان را برگزار می‌کند. .

فراخوان اولین جشنواره ملی کتاب اولیا و مربیان

به گزارش «قدس آنلاین»،  دفتر مرکزی انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش اولین جشنواره ملی کتاب اولیا و مربیان برگزار می‌کند.

در متن این فراخوان آمده است: اولین «جشنواره ملی کتاب اولیا و مربیان»، با هدف اولویت بخشی به مسایل فرهنگی و تربیتی مرتبط با ماموریت های انجمن اولیا و مربیان و همچنین بررسی، داوری، انتخاب، معرفی و تقدیر از نویسندگان، مترجمان و موسسات انتشاراتی برتر در حوزه ی آموزش والدین و تربیت فرزندان برگزار می گردد تا پس از آن آثار مناسب و اثر گذار مرتبط با تربیت فرزندان به خانواده ها معرفی شود.

 علاقه مندان، موسسات انتشاراتی، نویسندگان و مترجمان محترم استان آثار و کتاب های انتشار یافته(از سال ۱۳۹۰ به بعد) صرفاً و به طور مستقیم توسط خود نویسندگان یا موسسات انتشاراتی به دبیر خانه جشنواره ارسال کنند.

آخرین مهلت ارسال آثار تا ۲۷ بهمن ماه ۹۵ است و بررسی، داوری و انتخاب کتاب های برگزیده و قابل تقدیر صرفاً در دبیر خانه علمی جشنواره، مستقر در دفتر مرکزی انجمن اولیا و مربیان وزارتخانه، به نشانی تهران میدان فردوسی، خیابان شهید قرنی، خیابان سمیه، ساختمان مرحوم علاقه مندان، طبقه دهم، دفتر انجمن اولیا و مربیان، اداره آموزش اولیا صورت خواهد گرفت.

لازم است علاقه مندانی که آثار خود را ارسال می کنند آدرس و شماره ی تماس خود را به همراه آثار خود ذکر کنند؛  زمان برگزاری جشنواره روز دوشنبه مورخ نهم اسفند ماه ۹۵ بوده و مکان آن دانشگاه تهران است.

کارشناسان دفتر مرکزی انجمن اولیا و مربیان همه روزه به جز روز های تعطیل با شماره تلفن های  ۸۲۲۸۴۲۷۲-۰۲۱ و ۸۲۲۸۴۲۷۳-۰۲۱ آماده ی پاسخگویی به سوالات علاقه‌مندان و رفع هرگونه ابهام هستند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.