قزوین - نماینده ولی فقیه در قزوین گفت: امنیت امروز منطقه مدیون انقلاب اسلامی است و انقلاب بدون سختی هایی که مبارزان تحمل کردند، به پیروزی نمی رسید.

امنیت امروز منطقه مدیون انقلاب اسلامی است

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی صبح دوشنبه در دیدار زندانیان سیاسی شهر قزوین در دوران رژیم پهلوی، اظهار کرد: زندانیان سیاسی دوران رژیم طاغوتی پهلوی نقش مهمی در پیروزی انقلاب داشتند و برای پیروزی انقلاب سختی‌ها و شکنجه‌های بسیاری را متحمل شدند.

وی با بیان اینکه به برکت انقلاب و تلاش های مبارزان انقلابی کشورهای منطقه هم امنیت پیدا کرده اند، ادامه داد: نیروهای انقلابی، مذهبی و روحانیون پیش از انقلاب اسلامی در شرایط بسیار ناامنی زندگی می‌کردند و هر زمان احتمال بازداشت آن‌ها توسط ساواک وجود داشت.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: در سال ۵۳ برخی‌ها می‌گفتند اگر ما صد سال آینده به اندازه آن روز فلسطین، در کار مبارزاتی موفق عمل کنیم، پیشرفت کرده‌ایم اما چهار سال بعد انقلاب به پیروزی رسید و باید به پاس این نعمت الهی خداوند را شاکر باشیم.

وی با بیان این‌که ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ شروع انقلاب اسلامی است و در این روز نهال انقلاب ریشه دار شده، تأکید کرد: ضروری است نسل های گذشته آرمان های انقلاب و امام راحل را به نسل جوان منتقل نمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.