سرمربی تراکتورسازی درحالی کاپیتان تیمش را از حضور در تمرینات منع کرد که اختلاف این دو ریشه در اتفاقات گذشته دارد.

پشت پرده درگیری قلعه نویی با کاپیتان تراکتور/ التماس برای بازی با پرسپولیس!

به گزارش قدس آنلاین، دیدار تیم های پرسپولیس و تراکتورسازی در شرایطی برگزار شد که محسن بنگر کاپیتان پیشین پرسپولیس به عنوان کاپیتان تبریزی ها وارد زمین شد اما عملکرد خوبی نداشت و مورد انتقاد قلعه نویی قرار گرفت.

اما ریشه درگیری این دو کجاست و به چه اتفاقی برمی گردد؟ صفحه شخصی قلعه نویی در مورد دلایل این درگیری نوشته است:  اتفاقات پایان دیدار دوستانه تراکتورسازی با شهرداری تبریز علت العلل داستان اخیر است.

اختلافاتی که در پایان دیدار روز گذشته پرسپولیس و تراکتورسازی میان سرمربی تیم تبریزی و محسن بنگر کاپیتان تراکتورسازی بوجود آمد ریشه در مسایل دیگری دارد.

داستان به بازی چند روز قبل تراکتورسازی و شهرداری بر می گردد. امیر قلعه نویی که قصد داشت تیمش را بدون نفرات مصدوم و محروم خود در بازی تدارکاتی مقابل شهرداری محک بزند در آن مسابقه از بنگر در پست مدافع آخر استفاده کرد. بازیکن باتجربه تراکتورسازی در آن بازی (5 روز پیش از دیدار با پرسپولیس)عملکرد ضعیف و دور از انتظاری را به نمایش گذاشت تا کار به برگزاری یک جلسه فوری در رختکن بکشد.

در پایان آن بازی قلعه نویی در رختکن و در جلسه ای با حضور  اعضای کادر فنی خطاب به بنگر می گوید: آقای بنگر شما ذره ذره آبرو جمع کرده ای و با این شرایطی که از نظر مصدومیت کمر و وضعیت بدنی داری بخاطر شان خودت از فوتبال خداحافظی کن! من به فکر آبروی خودت هستم.

بنگر نیز در پاسخ به قلعه نویی می گوید: امیر خان من یکسال به دنبال این بازی بودم. با آبروی من بازی نکن و بگذار به زمین بروم و جلوی اینها بازی کنم. آماده هستم و به من فرصت بده.

قلعه نویی سپس می گوید: تو با این وضعیت بدنی نمی توانی ادامه دهی!

مدافع باتجربه در ادامه بار دیگر خواسته خود را مطرح می کند و می گوید:شما من را به زمین بفرست. مطمئن باش از شرمندگی شما در می آیم و بهترین بازی ام را انجام می دهم.

قلعه نویی که می دانست تمام اعضای کادر فنی اش با بازی کردن بنگر مخالف هستند خطاب به این بازیکن می گوید: اصول مربیگری به من می گوید این کار را نکنم اما اینجا بحث معرفتی است و من هم همیشه اخلاقیات برایم مهمتر بوده. باز هم می گویم که بهتر است خداحافظی کنی اما بخاطر انگیزه ای که داری در ترکیب قرارت می دهم.

داستان پیش می رود و حتی ظهر روز مسابقه امیر قلعه نویی ایرانپوریان را صدا می زند و از او می خواهد بازوبند کاپیتانی را به بنگر بدهد.

بازی شروع می شود و تراکتورسازی به آن شکل شکست می خورد و امیر قلعه نویی که از عملکرد محسن بنگر به شدت ناراحت بوده در رختکن به او می گوید: این بود بهترین بازی ات؟ پدر تیم را درآوردی امروز!

در این لحظه بنگر چهره ای متفاوت به خود می گیرد و می گوید فقط من مقصر بودم؟

اشاره این بازیکن به تقصیرات دیگر بازیکنان سبب ناراحتی شدید قلعه نویی می شود و می گوید: تو بازیکن با این همه تجربه توپ را در زمین دیگران می اندازی و جوانترها را مقصر می دانی؟ بحث بالا می گیرد و سپس قلعه نویی دستور به منع حضور بنگر در تمرینات می دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.