رشت- همزمان با ایام الله دهه فجر ، بخش‌های جدید مسمومیت، هماتولوژی ، رادیولوژی دیجیتال و سنگ‌شکن مرکز آموزشی‌درمانی رازی رشت افتتاح شد.

۴ طرح عمرانی در بیمارستان رازی رشت افتتاح شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین بخش‌های سنگ‌شکن، مسمومیت، هماتولوژی و رادیولوژی دیجیتال بیمارستان رازی این شهر ظهر امروز با حضور مسؤولان علوم پزشکی گیلان، نماینده مردم آستانه‌اشرفیه در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس افتتاح شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به افتتاح این پروژه ها گفت: شروع تمام این پروژه ها از شهریور ماه سال جاری بود و اعتبارات از جانب بخش خصوصی با هزینه ای بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال تامین شد.

شاهرخ یوسف زاده با بیان اینکه فضای خدمات رسانی با برنامه پیش بینی شده رو به رشد است خاطر نشان کرد: تا تابستان سال ۹۶ اورژانس بیمارستان جهت خدمات رسانی بیشتر به بیماران راه اندازی می شود.

وی با بیان اینکه بخش تازه افتتاح شده آنژیوگرافی از افتخارات خیرین استان است گفت: با افتتاح این بخش که توسط شرکت بهین طب با هزینه  های حدود ۳۰ میلیارد ریال صورت گرفت مردم با هزینه دولتی  ازبهترین و پیشرفته ترین  امکانات بهره می برند.

یوسف زاده چابک با بیان اینکه شهرستان رشت با دارا بودن ۸ بیمارستان که اکثرا" قدمت بالا دارند کفاف نیازهای درمانی استان را نمیکند خاطر نشان کرد: ساخت بیمارستان مگا هاسپیتال در گیلان ضروری است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیمارستانهای رشت به صورت تخصصی عمل میکنند گفت: لازم است همه تخصص ها به غیر از سوختگی در یک بیمارستان جنرال دیده شود.

وی با بیان اینکه شهر رشت نیازمند دو بیمارستان جامع با ظرفیت ۶۰۰ تا ۸۰۰ نفر است گفت: ما در حال حاضر در شهر رشت ۱۱۰۰ تخت بیمارستانی داریم که با ساخت بیمارستان جامع ۶۰۰ تختخوابی مشکل شهر رشت حل خواهد شد.  

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان افزود: بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی شهرستان رشت که به‌نام پروفسورسمیعی نام‌گذاری شده است با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد تا سال آینده به بهره برداری میرسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.