تایباد - امام جمعه مشهد ریزه و حوزه های علمیه «انوارالعلوم» خیرآباد و «دارالعلوم اسلامی» شهرستان تایباد از تمامی اقشار مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کردند.

مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن حمایت خود را از نظام اعلام می کنند

به گزارش قدس آنلاین در این بخشی از این بیانیه آمده است:ملت ایران با عزم  ایمان و نیروی انقلابی حول رهبری امام راحل در ۲۲ بهمن ۵۷ طومار رژیم ستمشاهی را در هم پیچید و نظام مقدس جمهوری اسلامی برای دست یابی به ٱرمانهای متعالی اسلامی رقم خورد.

پیروزی انقلاب اسلامی در بیست و دوم بهمن تبلور خواست تاریخی ملتی بود که با رهبری ممتاز امام توانستند با دست‌های تهی و دل‌های سرشار از ایمان و امید در برابر رژیم وابسته به استعمارگران مقاومت کنند.

اکنون که سی و هشت سال از آن حادثه تاریخی و جاودانه می‌گذرد، به حول و قوه الهی مردم غیور ایران اسلامی همانند کوهی استوار و با صلابت ، در پیروی از رهبر معظم انقلاب در برابر همه ناملایمات و فشارهای بین‌المللی ایستاده‌اند و در راستای تحقق اهداف و آرمان‌های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی از هیچ ایثار و گذشتی دریغ نمی‌ورزند و با بصیرتی مثال زدنی، تفکری روشن و اراده‌ای پولادین، به میثاق خود با آرمان‌های والای نظام اسلامی پایبند و استوارند و تمام دسیسه ها و توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب را یکی پس از دیگری نقش برآب کردند.

انتظار داریم و مطمئن هستیم که مردم شریف ، به‌خصوص جوانان عزیز، با حضور چشمگیر و دشمن‌شکن در مراسم راهپیمایی بیست و دوم بهمن، ضمن گرامی‌داشت سالروز انقلاب، همبستگی ملی و عزم خود را برای رسیدن به آرمان‌های والای انقلاب نشان می دهند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.