قدس: اعضای شورای اسلامی شهر مشهد در دیدار مردمی خود با شهروندان منطقه ۱۱بر ضرورت خروج زندان مرکزی مشهد از این منطقه تأکید کردند.

زندان مرکزی مشهد در حصار مشکلات/جا به جایی ضروری است

به گزارش قدس آنلاین، هراتی، عضو شورای اسلامی شهر مشهد در این نشست در خصوص جابه جایی زندان مرکزی مشهد از منطقه یازده بیان کرد: جا به جایی زندان از این منطقه موضوع ساده ای نیست زیرا با موضوعات امنیتی و دیگر بحث‌ها گره خورده است.

وی افزود: جلسات متعددی در شهرداری با مسؤولان اداره کل زندان‌ها برگزار شده تا بتوانیم در جابه جایی زندان تسریع کنیم.

وی گفت: بعد از ۱۰ سال هنوز زمین مناسبی برای ساخت زندان جدید پیدا نشده و جلسات برای حل موضوع ادامه دارد.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد تأکید کرد: در مرحله اول تلاش می‌کنیم با ایجاد یک پل غیر همسطح مسیری را در این محدوده باز نماییم.

عضو کمیسیون عمرانی شورای اسلامی شهر مشهد هم گفت: برای مشارکت بیشتر شهروندان در امور شهری مصوب کردیم ۵ درصد کل بودجه شهرداری مشهد به مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان با نظر مردم هزینه شود.

مهدی ذاکرالحسینی تصریح کرد: در همه محلات، شوراهایی اجتماعی تشکیل شده تا شهروندان هر منطقه در عمران و آبادانی محل زندگی خود سهیم باشند.

وی بیان کرد: البته برخی مشکلات در فعالیت شورای اجتماعی محلات وجود دارد که امیدواریم بتدریج حل شده و بتوانیم برای شورای محلات نیز انتخابات برگزار نماییم.

شهردار منطقه یازده نیز در این نشست اظهارکرد: یکی از خواسته‌های همیشگی شهروندان ساکن در این منطقه جابه جایی زندان مرکزی مشهد است که در این راستا پیگیری‌ها ادامه دارد.

حجت فرقانی تصریح کرد: بازگشایی بولوار منظریه با جابه جایی بازار واقع در این بولوار در حال انجام است و توسعه فضای سبز و احداث کال چهل بازه نیز ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.