ارتش صهیونیستی در چارچوب برنامه هایش برای تکمیل آمادگی های دفاعی خود در مرزهای شمال فلسطین اشغالی با لبنان استحکامات جدیدی را ایجاد کرده است.

ارتش صهیونیستی استحکامات جدیدی در مرزهای لبنان ایجاد کرده است

به گزارش "قدس آنلاین"، واحد اطلاع رسانی جنگ حزب الله روز دوشنبه اعلام کرد که دو بولدوزر و سه بیل میکانیکی ارتش صهیونیستی در اطراف روستای الغجر و نزدیک کرانه رودخانه الوزانی مبادرت به ایجاد خاکریزهایی به ارتفاع چهار متر در مساحتی گسترده کرده اند.

براساس این گزارش، ارتش صهیونیستی در چارچوب یک عملیات حفاری طولانی در منطقه، اقدام به حفر خندقی در پشت سیم های خاردار و جمع آوری خاک ها و تبدیل آن به خاکریزهائی پشت این خندق کرده است.
این منطقه یکی از مناطق در خط مقدم است که دشمن صهیونیستی مبادرت به اجرای طرح های مهندسی در آن مانند حفر شیارها و خندق ها وساخت دیوارهای سیمانی و خاکی کرده است و تلاش دارد از این طریق وضعیت دفاعی خود را بهبود بخشد و تقویت کند.
طرح های جدید ارتش صهیونیستی در مرزهای لبنان و فلسطین اشغالی در مناطقی وسیع با هدف ایجاد مانع در مقابل عملیات هجومی نیروهای مقاومت علیه شهرک های صهیونیست نشین و پایگاه ها در شمال فلسطین اشغالی اجرا شده است.
اجرای شتابان این طرح ها بیانگر ترس روز افزون صهیونیست ها از عملیاتی شدن تهدیدهای «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله مانند ورود نیروهای مقاومت به الخلیل و آزاد سازی آن است.
رژیم صهیونیستی عملیاتی شدن این تهدیدها را جدی و حتمی می داند به ویژه اینکه موفقیت های یگان های ویژه حزب الله در شدیدترین نبردها در خاک سوریه ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.