رییس باشگاه ناپولی در آستانه دیدار با رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا برای این تیم و هوادارانش کری خواند.

کری خوانی جالب رئیس باشگاه ناپولی برای تیم رئال مادرید!

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از مدیاست، ناپولی در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا کار سختی پیش‌رو دارد چراکه باید برابر رئال‌ مادرید (مدافع عنوان قهرمانی) به میدان برود.

اورلیو دی‌لورنتیس در این‌باره اظهار کرد: در لیگ قهرمانان اروپا هر تیمی شانس پیروز شدن دارد و این‌گونه نیست که یک تیم را از پیش باخته شده بدانیم. انگیزه بسیار زیادی برابر رئال‌ مادرید داریم.

او ادامه داد: رئال تیم بزرگی به شمار می‌آید. آنها همه جام‌ها و افتخارات ممکن را به دست آوردند ولی ما می‌خواهیم شگفتی‌ساز شویم. می‌خواهیم  با پیروز شدن برابر رئال، یک حماسه خلق کنیم. امیدوارم که با حمایت هوادارانمان، رئال را شکست بدهیم و به دور بعد راه پیدا کنیم.

رییس باشگاه ناپولی در ادامه سخنان خود به انتقال گونسالو ایگواین به یوونتوس سخن به میان آورد و گفت‌: خانواده ایگواین درباره جدایی او اختلاف نظر داشتند. پدر ایگواین دوست داشت که او در ناپولی به کار خود ادامه بدهد ولی مادرش اقتصادی فکر می‌کرد و پسرش را تشویق کرد تا ناپولی را ترک کند. دوست نداشتیم ایگواین را از دست بدهیم. پیشنهاد تمدید قرارداد بسیار خوبی را به او ارائه دادیم اما این بازیکن تصمیم خود را گرفته بود و تلاش ما فایده‌ای نداشت.

به نقل از ایسنا، ایگواین در تابستان با ۹۴ میلیون یورو راهی یوونتوس شد تا گران‌ترین بازیکن تاریخ سری A لقب بگیرد. این بازیکن آرژانتینی در یوونتوس هم عملکرد خوبی از خود نشان داد و با زدن ۱۵ گل بعد از درایس مرتنس ۱۶ گله، بهترین گلزن است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.