مهاجم کلمبیایی میلان به خاطر رفتارش از سرمربی تیمش عذرخواهی کرد که بسیاری این اتفاق را برای اخراج نشدنش از این تیم قلمداد کردند.

مهاجم مشهور میلان عذرخواهی کرد تا اخراج نشود!

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، میلان در یکی از دیدارهای حساس هفته بیست و سوم سری A در سن سیرو شکست تلخی را متحمل شد و با یک گل برابر سمپدوریا بازی را واگذار کرد.

کارلوس باکا، مهاجم سرشناس میلان به تعویض شدن خود واکنش نشان داد. او از این که وینچنزو مونتلا او را از بازی بیرون کشید، ناراحت بود و زیر لب سخنانی را بر زبان آورد. باکا تاکید کرد که از مونتلا عذرخواهی کرده و قصد اعتراض کردن به تصمیم او را نداشت.

او در این‌باره گفت‌: باید بگویم هیچ مشکلی با مونتلا ندارم و با قدرت به کار خود ادامه می‌دهم. از عقب افتادن برابر سمپدوریا ناراحت بودم. دوست داشتم در زمین باشم تا بتوانم گلزنی کنم و تیمم را از شکست نجات بدهم. به‌ هر حال باید در هر حالتی به تصمیم مربی تیم احترام گذاشت.

ستاره سابق سویا ادامه‌ داد: اشتباه کردم و نباید بعد از تعویض شدن واکنش نشان می‌دادم. در همان روز با مونتلا تماس گرفتم و از او عذرخواهی کردم. این موضوع دیگر فراموش شده است و نمی‌خواهم درباره آن سخن به میان آورم. میلان تیم متحد و یکپارچه‌ای است. چنین مسائلی نمی‌تواند روی روند مثبت تیم تاثیر داشته باشد.

باکا در فصل جاری نتوانسته است انتظارات را در میلان بر آورده کند. او با مونتلا به مشکل خورده است و به همین دلیل، در چند بازی نیمکت‌نشین بود. خبرهای زیادی درباره احتمال بازگشت این مهاجم کلمبیایی به سویا به گوش می‌رسد می‌رسید اما در نهایت این انتقال صورت نگرفت و میلان با جدایی باکا مخالفت کرد.

روسونری شروع خوبی با مونتلا در سری A داشت اما چند هفته‌ای است که این تیم خوب نتیجه‌ نمی‌گیرد تا فاصله آنها با صدر جدول رده‌بندی زیاد شود. این تیم حتی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا کار بسیار سختی پیش رو دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.