شهرکرد-فرمانده انتظامی استان گفت: دهه فجر اوج عظمت ملت ایران است وشرکت در راهپیمائی ۲۲بهمن برای همه ما یک تکلیف الهی است.

حضور در راهپیمائی ۲۲بهمن یک تکلیف الهی است

به گزارش قدس آنلاین، سردار غلامعباس غلامزاده صبح سه شنبه در مراسم صبحگاه عمومی کارکنان فرماندهی انتظامی استان گفت: پیروزی انقلاب اسلامی در سایه رهبری مقتدرانه حضرت امام (ره) وحدت کم نظیر مردم و هدف الهی آن محقق شد و سرنگونی رژیم ستم شاهی معجزه ای بزرگ در طول تاریخ بود.

وی استمرار انقلاب اسلامی را در پرتو تبعیت از رهبری و انسجام آحاد مردم دانست و بیان کرد: امروز بیداری مسلمانان در کشورهای اسلامی و علاقه قلبی آنان به انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری از نتایج معنوی و پر برکت انقلاب امام راحل عظیم الشان است.

سردار غلامزاده با اشاره به ادعای ژاندارمی رژیم طاغوت در منطقه در سایه اسلام ستیزی و بدونه برخوردرای از حمایت مردم ایران گفت:حضرت امام (ره) باحمایت مردم و اتکا به اسلام ناب محمدی(ص) انقلاب اسلامی را به ثمر رساند و پوشالی بودن این رژیم دست نشانده را ثابت کرد.

فرمانده انتظامی استان مراسم راهپیمائی ۲۲بهمن را میدان نمایش اقتدار و استکبار ستیزی مردم ایران توصیف و حضور گسترده و پرشور آحاد ملت و در کنار آن کارکنان نیروی انتظامی را در این همایش بزرگ یک تکلیف الهی برشمرد. 

 وی ضمن  تشکر از زحمات بی دریغ وشبانه روزی کارکنان فرماندهی انتظامی استان در تامین امنیت و آرامش مردم استان تصریح کرد: مردم عزیز قدردان این خدمت خالصانه وبی منت شما هستند وبی شک ثواب آن در درگاه با عظمت الهی ثبت و ضبط می گردد.  

سردار غلامزاده با اشاره به افزایش۱۳۰درصدی کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال گذشته این دستاورد را نتیجه بر نامه ریزی دقیق و حساب شده مجموعه فرماندهی انتظامی استان بر ای ریشه کنی این بلای خانمان سوز ارزیابی کرد و بر ادامه این روند و برخورد قاطع و قانونی با قاچاقچیان مواد افیونی تاکید کرد.

فرمانده انتظامی استان در پایان با تاکید بر رعایت اصل انضباط سازمانی و برخورد حسنه و توام با ادب و احترام با مردم به ویژه مراجعین به کلانتری و پاسگاه ها اظهار کرد: نیروی انتظامی به علت تنوع وظایف باید در ارتباط با شهروندان تابلو تمام نمای عزت، مهربانی و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.