ایلام- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و رئیس ستاد دهه فجر استان ایلام گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخ کوبنده ای به تهدیدهای استکبار است.

راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخ کوبنده ای به تهدیدهای استکبار است

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام علی چراغی پور اظهار داشت: ملت ایران در این ۳۸ سال با حضور در عرصه های مختلف دفاع از نظام ثابت کرده اند که جمهوری اسلامی یکی از نظام های مردمی جهان است.

وی افزود: ملت شریف ایران با درک شرایط حساس کنونی و حضور حماسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال بار دیگر به جهانیان به ویژه دشمنان نظام ثابت خواهند کرد که از آرمان های والای نظام و انقلاب دست نخواهند کشید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و رئیس ستاد دهه فجر استان ایلام با بیان اینکه جشن های فجر انقلاب اسلامی در مناطق مختلف این استان برگزار می شوند، بیان داشت: ویژه برنامه ها و آیین های فجر انقلاب از نخستین روز آغاز دهه دفجر همچنان با شکوه و با حضور پرشور مردم در حال برگزاری هستند.

علی چراغی پور با اشاره به اینکه ایران اسلامی امروز در شرایط ویژه و حساسی قرار دارد، یادآور شد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخ کوبنده ای به تهدیدهای استکبار است.

وی خاطر نشان ساخت: راهپیمایی ۲۲ بهمن نماد عشق و علاقه ملت ایران به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و رئیس ستاد دهه فجر استان ایلام تصریح کرد: برای برپایی راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن در روز جمعه هفته جاری در شهرهای مختلف استان ایلام، تمهیدهات لازم اندیشیده شده است.

علی چراغی پور تأکید کرد: بایستی همه مردم و گروه های سیاسی با حضور گسترده در این راهپیمایی بار دیگر با آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.