سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران گفت: والیبال برای من فقط یک شغل نیست، بلکه تمام زندگی من است.

کولاکوویچ: والیبال برایم فقط یک شغل نیست، بلکه تمام زندگی‌ام است

به گزارش قدس آنلاین، ایگور کولاکوویچ پس از انتخابش به عنوان سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران درخصوص شرایط خود و خانواده‌اش اظهار داشت: برای سومین بار است که به ایران آمدم؛ پیش از این دو بار قبلاً با تیم ملی کشورم یعنی صربستان به ایران آمدم.

وی درمورد فرهنگ و غذاهای ایرانی خاطرنشان کرد: فرهنگ و غذاهای ایران با کشورم فرق می‌کرد.ایران فوق العاده و خیلی بزرگ است. من چیزهای متفاوتی را در ایران دیدم که نظرم را جلب کرد.

سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران درخصوص شرایط خانوادگی‌اش گفت: همسرم بازیکن هندبال بوده که قهرمانی اروپا و بزنز مسابقات جهانی را دارد. پسرم هم به هندبال علاقه دارد و در لیگ هندبال فرانسه بازی می کند، ضمن اینکه در دبیرستان هم تحصیل می‌کند. پسر بزرگم هم در فرانسه زندگی می‌کند و دانشجوی کارشناسی ارشد است.

کولاکوویچ درمورد سابقه کاری خودش عنوان کرد: من قبلاً سرمربی تیم ملی صربستان بودم و 8 سال در آنجا کار کردم. زمانی که سرمربی بودم 8 مدال و زمانی که مربی  بودم 4 مدال به کسب کردم. به نتایجی که با این تیم گرفتم افتخار می‌کنم؛ نتایجی مانند برنز جام جهانی.

وی ادامه داد: من سه دوره در المپیک حضور داشتم، اما مدالی نگرفتم و امیدوارم روزی این مدال را هم بگیرم. در طول مربیگری‌ام در لیگ جهانی هم مدال داشتم؛ 2 مدال نقره و یک برنز از لیگ جهانی و دو برنز از مسابقات اروپایی در کارنامه من هست.

سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران گفت: یکی از مدال‌هایی که خیلی به آن افتخار می‌کنم مدال نقره زیر 23 سال در برزیل است. متاسفانه در آن مسابقه برخی شرایط از جمله داوری دست به دست هم داد تا ما طلایی نشویم و به نقره بسنده کردیم.

کولاکوویچ درمورد والیبال ایران تصریح کرد: من احترام خاصی برای ایران قائل، هستم چون بازیکنان بزرگی مانند موسوی، معروف، غفور و... را تربیت کرده است. نمی‌توان درخصوص جایگاه تیم‌های صحبت کرد؛ چون تیم‌های مختلف دنیا اهداف مختلفی دارند و یک توپ نتیجه مسابقات را تعیین می‌کند.

وی با بیان اینکه قول خاصی نمی‌دهم، گفت: به عنوان سرمربی تمام تلاشم را می‌کنم که بهترین نتیجه را بگیریم. تلاش می‌کنیم و به آینده امیدوار هستیم. خلق شگفتی چیزی نیست که به راحتی بتوان درمورد آن قول داد.

سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران افزود: ایران زیبا است و مردمان مهربانی دارد. آنها خیلی والیبال را دوست دارند و این خیلی برایم مهم است. والیبال برای من فقط یک شغل نیست، بلکه تمام زندگی من است، بنابراین خیلی خوب است که در کشوری مانند ایران حضور دارم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.