۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵
کد خبر: 501325

سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران برای انتخاب دستیار ایرانی خود گزینه‌های متعددی پیش‌رو دارد.

چه کسی دستیار کولاکوویچ می‌شود؟

به گزارش قدس آنلاین، در جلسه هیأت رئیسه فدراسیون والیبال هر یک از اعضا نظرات خود را درباره برنامه‌ها و شرایط هر دو گزینه مدنظر فدراسیون با اهداف 4 ساله والیبال ایران بیان کردند و در نهایت هیات رئیسه ایگور کولاکوویچ را برای سپردن سکان هدایت تیم ملی والیبال ایران انتخاب شد.

سرانجام پس از چندین ماه انتظار ایگور کولاکوویچ، مربی 51 ساله مونته نگرویی رسما از سوی فدراسیون والیبال به عنوان سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران انتخاب شد.

به هر حال این مربی قرار است هفته آینده وارد تهران شود تا رفته‌رفته کارش را شروع کند. به نظر می‌رسد یکی از اقدامات اولیه او انتخاب دستیار برای خودش و مربی برای تیم ملی والیبال ایران باشد.

از مدت‌ها قبل صحبت از حضور خوان سیچلو به عنوان مربی در تیم ملی والیبال ایران می‌شد، اما این مربی بامداد فردا وارد تهران خواهد شد تا درخصوص وضعیتش با فدراسیون ایران مذاکره کند، اما احتمال اینکه این مربی به عنوان سرمربی یکی از تیم‌های جوانان، امید، زیر 23 سال و یا حتی تیم ب انتخاب شود بیشتر است.

کولاکوویچ برای انتخاب دستیار ایرانی‌اش گزینه‌های متعددی پیش‌رو دارد که یکی از موفق‌ترین و محتمل‌ترین آنها پیمان اکبری است. هر چند که مربی مانند بهروز عطایی هم از گزینه‌های انتخاب به عنوان دستیار کولاکوویچ است، اما با توجه به اینکه وی باید تیم ملی جوانان را برای مسابقات جهانی آماده کند شاید شانس کمتری داشته باشد.

به هر حال باید منتظر ماند و دید که نظر فدراسیون والیبال در این خصوص چیست و چه نفراتی در کنار کولاکوویچ کار خواهند کرد. البته این نکته هم وجود دارد که احتمالاً ایگورِ مونته‌نگرویی یک یا دو دستیار هم از خارج با خودش خواهد آورد.

پیمان اکبری، سرمربی تیم والیبال پیکان و گزینه مربیگری در تیم ملی والیبال ایران درخصوص انتخابش به عنوان دستیار کولاکوویچ، اظهار داشت: واقعیت این است که در حال حاضر تمام تمرکز من روی تیم باشگاهی‌ام و موفقیت در لیگ است؛ البته صحبتی هم در این مورد با من نشده است. بدون شک فدراسیون هر تصمیمی بگیرد مطیع خواهم بود.

وی ادامه داد: فدراسیون شرایط مربیان را بررسی خواهد کرد و هر کجا که صلاح بداند از من استفاده خواهد کرد. من هم اگر بدانم می‌توانم مفید باشم حاضر به خدمت در تیم‌های ملی هستم. به هر حال امیدوارم بهترین انتخاب‌ها صورت بگیرد تا در نهایت تیم ملی ایران موفق باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.