ارومیه- نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام اخیر ترامپ در لغو صدور ویزا برای ایرانیان به نفع کشور است و باعث بازگشتن نخبگان به کشور و توسعه آن می‌شود.

اقدام ترامپ باعث بازگشت نخبگان و توسعه کشور می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، نادر قاضی‌پور اظهار داشت: کسانی که در دوران انقلاب از سخنان رهبری و تبعیت از ایشان غافل شده‌اند در تشخیص راه حق از باطل عاجز مانده و نتوانسته‌اند در میان مردم انقلابی ایران جایی برای خود داشته‌ باشند.

وی تصریح کرد: وحدت و تبعیت از رهبری دو عامل استمرار انقلاب اسلامی است که برای حفظ و ادامه این مسیر نیازمند توجه به این مهم هستیم.

عضو خانه ملت با بیان اینکه بعد از انقلاب پیشرفت کشور در همه زمینه‌ها روز افزون شد، افزود: توسعه صنعت موشکی، افزایش میزان تولیدات آلومینیوم و فولاد، گازرسانی به روستاها و شهرها، افزایش تعداد باسوادان و پیشرفت در زمینه علمی از جمله توفیقات کشور بعد از انقلاب است.

وی ادامه داد: مصرف کالای ایرانی نیز در ادامه نهضت خمینی کبیر بسیار تاثیر گذار است و مردم با مصرف کالای داخلی می توانند کشور را از وابستگی به بیگانگان نجات دهند.

 قاضی پور با بیان اینکه اقدام اخیر ترامپ در لغو صدور ویزا برای ایرانیان به نفع کشور است گفت: این اقدام ترامپ باعث بازگشتن نخبگان به کشور و توسعه آن می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.