اراک-نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: جمهوری اسلامی ایران در عرصه قدرت نظامی و دفاعی به همت نیروهای مخلص و متعهد، کشور توانسته در منطقه و جهان به خوبی بدرخشد.

ایران اسلامی امروز در اوج اقتدار نظامی است

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی صبح سه شنبه در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی استان مرکزی که در پادگان آموزشی مالک اشتر اراک برگزار شد با اشاره به اینکه نهضت انقلاب اسلامی با پشتوانه الهی و یکپارچگی ملت به پیروزی رسید، گفت: دهه مبارک فجر بهترین فرصت برای یادآوری مجاهدت‌های ملت غیور ایران است که توانستند با وحدت و انسجام در مقابل ظلم رژیم شاهنشاهی بایستند و پیروزی را به ارمغان آورند.

وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی باعث احیاء اخلاق، دین مداری و معنویت شد و رمز این پیروزی و ماندگاری انقلاب اسلامی ایران وحدت و انسجام نیروهای مسلح و امت اسلامی بود که در طول تاریخ همین قدرت اتحاد و همدلی دشمنان را ناامید کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: امروز نیروی مسلح جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا و برخورداری از نیروهای مخلص و جان بر کف به اقتدار و قدرتی عظیم دست یافته است و قدرت نیروهای مسلح در همه بخش های امنیتی، استراتژیکی، موشکی، زمینی، هوایی، دریایی و امنیتی ارزشمند است.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در عرصه قدرت نظامی و دفاعی به همت نیروهای مخلص و متعهد، کشور توانسته در منطقه و جهان به خوبی بدرخشد افزود: نباید از توطئه دشمنان غافل شویم؛ هرچه در انقلاب اسلامی جلوتر می رویم توطئه دشمنان بیشتر می‌شود و این موضوع عزم و اراده ما را برای پیشرفت و سربلندی ایران اسلامی به عنوان یک امر الهی بیشتر می کند.

وی افزود: برای ادامه مسیر انقلاب اسلامی باید هر روز آماده‌تر از گذشته بود و قوای نظامی ما باید هر لحظه آمادگی لازم را داشته باشد تا هر زمان که نظام جمهوری اسلامی ایران مورد تهدید قرار گرفت با عکس‌العمل موفق، دشمن را در خاک خودش زمین گیر کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بصیرت، تیزبینی و بیداری قوای مسلح را از شاخص‌های نیروهای مسلح دانست و گفت: امروز به برکت انقلاب، شهدای هشت سال دفاع مقدس و همچنین شهدای مدافع حرم جمهوری اسلامی ایران علاوه بر امنیتی که دارد دارای آمادگی چندین برابر در تمامی بخش‌ها از جمله ارتش، سپاه، سپاه قدس، پدافند هوایی، نیروی انتظامی و نیروی دریایی برای مقابله با دشمن است.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی گسترش اخلاق و معنویت در بین نیروهای مسلح را از دستاوردهای ارزشمند نظام اسلامی دانست و گفت: امروز به برکت جمهوری اسلامی ایران، فریاد استکبارستیزی در همه جهان اسلام طنین انداز شده و ملت‌های مسلمان با صبر و استقامت افکار استکباری را از جوامع مسلمان ریشه کن کرده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.