۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰
کد خبر: 501484

افسر نگهبان کلانتری کاظم آباد مشغول تنظیم گزارش‌های روزمره بود که دو نوجوان با سر و روی خونی و خاکی وارد کلانتری شدند و با صدای بلند و همراه با استرس به افسر نگهبان گفتند که یک نفر گوشی موبایل و پولهایمان را برد و کتکمان زد.

زورگیری با اسم یک دختر

قدس آنلاین - سرقت از نوجوانان کم سن و سال در محدوده‌ای مشخص گزارشی بود که تقریباً طی چند روز گذشته به کلانتری می‌رسید عامل این سرقت‌ها جوانی خشن بود که با شگردی خاص به نوجوانان نزدیک شده سپس با پنجه بوکس و چاقو به آنها حمله‌ور می‌شد و پس از سرقت گوشی تلفن همراه و پول نقد یا سایر وسایل همراهشان به سرعت از محل دور می‌شد، اما این زورگیر خیابان هم سرانجام در دستان مردان قانون گرفتار شد.

*آغاز ماجرا

افسر نگهبان کلانتری کاظم آباد مشغول تنظیم گزارش‌های روزمره بود که دو نوجوان با سر و روی خونی و خاکی وارد کلانتری شدند و با صدای بلند و همراه با استرس به افسر نگهبان گفتند که گوشی موبایل و پولهایم را برد و کتکمان زد.

افسر نگهبان از آنها  خواست بنشینند آرام باشند و سپس شروع به سخن گفتن کنند، لحظاتی بعد نوجوانی که به نظر می‌رسید آرامتر شده است شروع به سخن گفتن کرد.

در بلوار توس به همراه دوستم در حال قدم زدن بودیم که مردی جوان به طرفمان آمد، اول خیلی عادی سلام کرد و سپس شروع به سخن گفتن از یک دختر جوان کرد، اسم او را آورد و مشخصاتش را داد و از ما پرسید که آیا او را می‌شناسیم؟ و وقتی که ما گفتیم او را نمی‌شناسیم، مشخصات بیشتری داد به ما گفت که شما او را می‌شناسید و مزاحمش شده‌اید و در حالی که ما این مسأله را انکار می‌کردیم با چاقو و پنجه بوکس به جانمان افتاد و تا می‌خوردیم کتکمان زد، بعد از آن هم گوشی‌های موبایل را برداشت و با خود برد و گفت اینها را می‌برم تا ادب شوید دیگر دنبال این کارها نروید.

*دستگیری زورگیر

سرهنگ طبسی سرکلانتر غرب مشهد درخصوص این پرونده به خبرنگار خط قرمز گفت: به محض اینکه تعداد شکایات در این زمینه از یک فقره بیشتر شد و رنگ سریالی به خود گرفت مأموران پی بردند که ماجرا شخصی نیست و این شگرد جوان زورگیر است که طعمه‌های خود را به این شیوه سرگرم کرده و با اطمینان از اینکه آنها در دفاع از خود ناتوان هستند و منطقه خلوت است اقدام به سرقت و زورگیری می‌کند.

به گفته سرهنگ طبسی افزود: در همین راستا تیم‌های آگاهی کلانتری کاظم آباد مشهد عملیات خود را برای شناسایی و دستگیری این زورگیر جوان برنامه‌ریزی کردند، آنها در گفت‌وگو با مالباختگان اقدام به چهره زنی کرده و سپس منطقه‌ای که بیشتر سرقت‌ها در آن واقع شده بود را تحت عملیات گشت و کنترل نامحسوس قرار دادند.

*زورگیر در تله

گزارش یک درگیری خیابانی میان چند نوجوان با یک جوان سرنخ ماجرا را به مأموران داد و گشت کلانتری بلافاصله در محل حاضر شده و طرف‌های درگیری را روانه کلانتری کرد.

در یک طرف دو نوجوان 14 و 16 ساله و در سوی دیگر این نزاع جوانی 20 ساله بود که کاپشنی مشکی و شلواری آبی بر تن داشت.

دو نوجوان در حالی که به شدت ترسیده بودند به مأموران آگاهی کلانتری گفتند که در حال قدم زدن در خیابان بودیم که این مرد به ما نزدیک شد و اسم دختری را بر زبان آورد و شروع به سخن گفتن از او کرد، سپس از ما پرسید که او را می‌شناسید و ما که نمی‌دانستیم از چه کسی حرف می‌زند جدی نگرفته و خواستیم به راهمان ادامه دهیم که مانع ما شد و حرف‌های رکیکی بر زبان آورد، سپس در حالی که ما هنوز متوجه منظورش نشده بودیم با ضربات مشت و پنجه بوکس به سمت‌مان حمله‌ور شد و شروع به کتک زدنمان کرد، در همین هنگام گوشی‌های ما که در دستمان بود زمین افتاد و او گوشی‌های ما را برداشت و قصد فرار داشت که دستگیر شد.

در همین حال سرهنگ طبسی اظهار داشت که تحقیقات از این سارق خیابانی برای اعتراف و کشف سرقت‌های دیگر او ادامه دارد.

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.