وزیر خارجه روسیه با اشاره به اظهارات رئیس‌جمهوری آمریکا در ارتباط با مبارزه با ترویسم تأکید کرد که تلاش‌های «دونالد ترامپ» در مبارزه با تروریسم، موفق‌تر از تلاش‌های رئیس‌جمهور سابق آمریکا در این زمینه است.

لاوروف: ترامپ در مقایسه با اوباما در مبارزه با تروریسم موفق‌تر خواهد بود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه اعلام کرد که بر این باور است که نتیجه تلاش‌های «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا در مبارزه با تروریسم موفق‌تر از تلا‌ش‌های اوباما در این زمینه است.

بنا به گزارش خبرگزاری تاس، لاوروف همچنین اعلام کرده بود که متقاعد شده است که تماس‌های میان دیپلمات‌های روس و آمریکا در خصوص سوریه در ژنو در دوران دولت جدید آمریکا، فشرده خواهد بود.

رئیس دستگاه دیپلماسی روسیه در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: «با وجود این واقعیت که این توافق [در خصوص هماهنگی میان روسیه و ائتلاف به رهبری آمریکا] هرگز اجرایی نشد آن هم به خاطر عدم پذیرش آمریکا و مخالفت‌های آنها در داخل کاخ سفید، تماس‌ها در سطح کارگروه همچنان در ژنو ادامه دارد».

دونالد ترامپ چند روز پیش در مصاحبه با شبکه «فاکس‌نیوز» گفته بود که اگر روسیه به آمریکا در مبارزه با تروریسم کمک کند، خوب است و البته ادامه داد: «اگر روسیه در مبارزه علیه داعش که جنگ مهمی است و همچنین در جنگ علیه تروریسم اسلامی در سراسر جهان به ما کمک کند، خوب است. اینکه قرار باشد با روسیه توافق کنیم، در حال حاضر چیزی در این باره نمی‌دانم. احتمال آن وجود دارد».

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.