وزیر بهداشت،‌ درمان و آموزش پزشکی گفت: ملت ایران پاسخ دشمنان را در روز 22 بهمن می‌دهد.

ملت ایران پاسخ دشمنان را در روز 22 بهمن می‌دهد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی بعد از ظهر امروز در حاشیه سفر به استان البرز در جمع خبرنگاران با تبریک ایام‌الله دهه فجر افزود: این تبریک به ملتی است که حدود چهار دهه برای رسیدن به اهداف و آرمان‌های خود، سختی‌های بسیاری را تحمل کرده و از موانع بسیار سختی عبور کرده‌اند.

وزیر بهداشت،‌ درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: اما تمام این موانع را ملت ایران با وحدت و همدلی و پیروی از ولایت و شهدا و امام شهیدان(ره) پشت‌سر گذاشته و امروز مقتدرتر از همیشه از دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع می‌کنیم.

قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به در پیش بودن یوم‌الله 22 بهمن و برگزاری مراسم باشکوه راهپیمایی در این روز ملی گفت: مردم ما تکلیف خود را به خوبی می‌دانند و بارها جلوتر از مسؤولان برای دفاع از اسلام و انقلاب و ولایت به میدان آمده‌اند.

وی بیان داشت: در روزهای اخیر مشاهده کردیم که کمپین‌هایی با هدف دعوت از مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی یوم‌الله بیست و دوم بهمن ماه راه‌اندازی شده که کار خوبی است، اما من معتقدم که مردم ما نیازی به این کارها ندارند و روز 22 بهمن یکپارچه و بدون نیاز به تبلیغات، وظیفه خود را انجام می‌دهند.

وزیر بهداشت،‌ درمان و آموزش پزشکی افزود: دشمنانی که خیال خام فریب و منحرف کردن مردم را در سر می‌پرورانند باید بدانند که در این روز پاسخ قاطعی از ملت ایران دریافت خواهند کرد.

قاضی‌زاده هاشمی ادامه داد: مسؤولان نیز در برابر مردم وظائف و مسؤولیت‌هایی دارند که باید به آن عمل کنند و به همین دلیل است که می‌بینیم در ایام‌الله مبارک دهه فجر طرح‌های بسیار زیادی در سراسر کشور به بهره‌برداری می‌رسد.

وی بیان داشت: این طرح‌ها با هدف رفع مشکلات مردم در حوزه‌های مختلف اجرا و به فضل الهی در این ایام پر خیر و برکت تکمیل شده است.

وزیر بهداشت،‌ درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر اینکه همه مسؤولان در کنار مردم در راهپیمایی 22 بهمن حضور خواهند داشت، گفت: من نیز به نمایندگی از دولت تدبیر و امید در روز 22 بهمن در استان هرمزگان حضور داشته و با مردم صبور و انقلابی این استان مراسم‌های ایام‌الله مبارک دهه فجر را جشن می‌گیریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.