۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸
کد خبر: 501552

اینجا می توانید حاشیه های دنیای سیاست، خبرهای ویژه و بسته خبری قدس را بخوانید.

خبرهای ویژه

قدس آنلاین:

آرنولد علیه ترامپ

ایران آنلاین/ ارنولد شواتزنگر- فرماندار پیشین کالیفرنیا- در توییترش علیه ترامپ گفته: دلم می خواست به نیویورک می رفتم و صورتش را له می کردم.

ما عمامه داریم کلاه سرمان نمی‌رود

جام نیوز/ حسن روحانی در مراسم جایزه کتاب سال در تالار وحدت گفت: چرا ما رفتیم کنار قدرت های بزرگ؟ بعضی ها که می گفتند نباید با این ها حرف بزنیم. نباید به اینها نزدیک شویم. همین که نشستیم اون ها یک کلاه گشاد دارند همین که نشستیم سرمان می گذارند. البته ما می گفتیم ما عمامه داریم کلاه سرمان نمی رود. می گفتند نه اون ها کلاهشون خیلی گشاده؛ فوق عمامه است» !

زائری و ازدواج موقت

شفاف/ حجت السلام زائری در صبح نو نوشت: ازدواج موقت یک نیاز طبیعی است مثل رستوران در زندگی امروز و همان طور که غذای سریع و مراکز تهیه غذا از زیرزمین مساجد سر درآورده‌اند، باید برای تسهیل ازدواج موقت هم فکر کرد.

راز موهای ترامپ

باشگاه خبرنگاران / دکتر "هارولد ان بورنستین" که  37 سال به عنوان پزشک ترامپ کار می کرده است به روزنامه نیویورک تایمز می گوید: ترامپ از داروی " پروپسیا" که در درمان بزرگی خوش خیم پروستات کاربرد دارد برای رشد مو و جلوگیری از ریزش آن استفاده می کند. این دارو در 90 درصد موارد جواب می دهد اما با عوارض گیجی همراه است. ترامپ همچنین از آنتی بیوتیک هایی برای کنترل "روزاسه" (rosacea) - یک مشکل پوستی- و از "آسپرین بچه" برای کنترل کلسترول خون و چربی استفاده می کند.

کمدیِ کلاسیکِ مشاوران ترامپ

باشگاه خبرنگاران/ به گزارش شبکه ای پی تی ان، روزنامه انگلیسی ایندیپندنت نوشت: تیم مشاوران ارشد ترامپ نتوانستند کلید لامپ روشنایی اتاق جلسات کاخ سفید را پیدا کند پس جلسه را در تاریکی برگزار کرد و در پایان نیز –کورمال کورمال- در خروجی را با سختی پیدا کردند! پیت سوزا- عکاس باراک اوباما در توییتر نوشت: کلید روشنایی درست در کنار در خروجی است.

آن ها دنبال ما می کنند

شفاف/  ترامپ- رئیس جمهور آمریکا- به فاکس‌نیوز گفته: ایرانی ها نه تنها احترامی به ما نمی‌گذارند بلکه دنبال هواپیماهای ما می‌کنند. آن ها با قایق‌های کوچکشان دور کشتی‌های ما می‌چرخند.

می خواست کعبه را آتش بزند

ساعت24/ منابع خبری در عربستان گفتند، نیروهای امنیتی فردی را بازداشت کردند که در جوار دیوار کعبه مُشرفه، مواد آتش‌زا همراه و قصد آتش زدن کعبه را داشت.

اعلام خط قرمز

ایسنا/ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم جایزه کتاب سال با بیان این‌که دیگر دوره سخت‌گیری به پایان رسیده است، گفت: تصمیم گرفته‌ایم دیگر اعلام خط قرمز نکنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.