تولید و عرضه یک محصول به فاصله یک ماه از بازارهای جهانی، نشان از هوشمندی ایران خودرو در انعقاد قراردادهای بین المللی در دور جدید همکاری ها دارد.

پژو ۲۰۰۸ با چه موتوری در ایران عرضه می‌شود؟

به گزارش قدس آنلاین به نقل از آسیانیوز، محمدرضا معتمد گفت: محصول ۲۰۰۸ جدید که تا چند روز دیگر در بازار اروپا عرضه می شود تا یک ماه دیگر در ایران خودرو تولید می شود که این امر در تاریخ خودروسازی کشور بی سابقه است.

وی گفت: تولید و عرضه یک محصول به فاصله یک ماه از بازارهای جهانی، نشان از هوشمندی ایران خودرو در انعقاد قراردادهای بین المللی در دور جدید همکاری ها دارد.

وی از ارایه محصول جدید ایکاپ منطبق با ویژگی های جغرافیایی ایران خبر داد و گفت: در اروپا این خودرو با موتور ۱۲۰۰ سی.سی عرضه می شود ولی در ایران هم با موتور ۱۲۰۰ سی سی و هم با موتور ۱۶۰۰ سی.سی تولید و عرضه خواهد شد.

معتمد تاکید کرد: ما باید از خدمات فروش و خدمات پس از فروش محصول اطمینان حاصل کنیم چون بسیاری از مشتریان محصولات جدید افرادی هستند که به اعتبار نام ایران خودرو از ما محصول خریداری می کنند و ما باید اعتبار ایران خودرو را حفظ کنیم.

وی فعال بودن نمایندگی های معتبر ایران خودرو در سراسر کشور را نقطه قوتی برای شرکت ایکاپ دانست و گفت: ما برای فروش محصولات ایکاپ باید مدل ویژه ای داشته باشیم تا سایر فرآیندها را براساس آن طرح ریزی کنیم.

معتمد با بیان این که در هر سال یک یا دو محصول جدید روانه بازار خواهیم کرد، گفت: آموزش قبل از تحویل خودرو به مشتری اهمیت زیادی دارد که این فرآیند با آموزش نیروهای انسانی در نمایندگی های ایران خودرو محقق خواهد شد.

وی افزود: نمایندگی های ایران خودرو برای ارایه سرویس های سریع و تعدادی از نمایندگی های منتخب برای سرویس های سنگین به محصولات ایکاپ آماده سازی می شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.