کارکنان رستورانی در قاهره، یک جوان مصری را که برای تماشای فینال جام‌ ملت‌های آفریقا به این رستوران رفته بود، به دلیل تاخیر در پرداخت صورتحساب، جلوی چشمان نامزدش کشتند.

یک هوادار تیم مصر را بخاطر تاخیر در پرداخت صورتحساب رستوران، جلوی چشمان نامزدش کشتند + تصاویر

به گزارش "قدس آنلاین"، یک جوان مصری به نام "محمد بیومی" و از سکان شهرک نصر در شرق پایتخت آن کشور، که برای مشاهده بازی فینال جام ملت‌های آفریقا میان مصر و کامرون به رستورانی در قاهره رفته بود، پس از آنکه اندکی در پرداخت صورتحساب نوشیدنی‌هایی که خورده بود، تاخیر کرد به ضرب چاقوی کارکنان رستوران و در مقابل چشمان نامزدش به قتل رسید.

براساس تحقیقات پلیس قاهره، کارکنان رستوران پس از پایان بازی، درب‌های رستوران را بسته و پیش از دریافت صورت‌حساب نوشیدنی‌ها و همچنین مبلغی بابت مشاهده مسابقه فوتبال، به هیچ کس اجازه خروج ندادند.

به گفته شاهدان، این جوان که به همراه نامزدش در این رستوران حاضر بوده، به دلیل ازدحام شدید و همچنین به دلیل تاخیر نامزدش در برگشت به خانه، از کارکنان رستوران خواسته بود که سریع‌تر کار تسویه با او را انجام دهند. کارکنان رستوران این درخواست او را رد کرده و از او خواسته‌اند مانند بقیه افراد در صف باقی بماند. پس از آنکه نوبت مقتول رسید و او مبلغ مورد نظر را پرداخت کرد و به همراه نامزدش از رستوران خارج شد. چند فرد ناشناس که گفته می‌شود، از کارکنان رستوران بوده‌اند، در بیرون رستوران با چاقو به این جوان حمله کرده و او را در مقابل چشمان نامزدش کشتند.

چند نفر از رهگذران این جوان را به بیمارستان رساندند، ولی به دلیل شدت جراحات وارده و اصابت چاقو به سینه، ریه و شکمش، جان خود را از دست داد.

در حالی که پلیس تحقیق درباره این حادثه را آغاز کرده است، کاربران شبکه‌های اجتماعی کمپین گسترده‌ای را آغاز کرده و خواستار تعطیلی رستوران و محاکمه مالک و کارکنان آن شده‌اند.

گفته می‌شود این رستوران به عاصی الحلانی و مصطفی قمر، دو خواننده مشهور عرب تعلق دارد.

منبع: العربیه

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.