رشت -رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: نبود ارائه خدمات مناسب در بارش برف اخیر شیرینی دهه فجر را به کام مردم گیلان تلخ کرده است.

نبود خدمات در بارش برف شیرینی دهه فجر را به کام مردم گیلان تلخ کرد

به گزارش قدس انلاین به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ، حجت‌الاسلام مجتبی اشجری با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی موهبت الهی بود اظهار کرد: انقلاب اسلامی سبب سرافرازی مردم ایران و کوتاه شدن دست جهان‌خواران و ستمگران از این خاک پر گوهر شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، ۲۲ بهمن را روز نجات مردم ایران از دست طاغوتیان زمان عنوان کرد و افزود: ۲۲ بهمن روز تجدید عهد با امام امت، سیلی زدن به دشمن و رجم شیاطین زمان است.

وی، تهدیدها و یاوه‌گویی‌های رئیس جمهور تازه‌کار آمریکا را سبب منسجم‌تر شدن مردم ایران خواند و بیان کرد: در راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن ملت ایران پاسخ قاطع و انقلابی خود به رئیس جمهور آمریکا را می‌دهد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان متذکر شد: با روی کار آمدن ترامپ سقوط نظام سلطه شدت پیدا کرده و فروپاشی آمریکا نزدیک است.

اشجری با اشاره به اینکه افراد کمی که به وعده‌های پوچ آمریکا اعتماد کردند جایی بین توده‌های مردم ایران ندارند، اظهار کرد: ملت سرافراز ایران با نمایش غیرت دینی و اقتدار ملی پاسخی کوبنده به یاوه‌گویی‌های ترامپ می‌دهد.

وی یادآور شد: ملت بیدار ایران به‌درستی می‌داند قدرت پوشالی آمریکا محکوم به شکست است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با تأکید براینکه تمام مدیران و مسؤولان استان زمینه حضور با شکوه مردم در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن در استان را فراهم کنند، اظهار کرد: نبود ارائه خدمات مناسب در بارش برف اخیر شیرینی دهه فجر را به کام مردم گیلان تلخ کرده است.

اشجری، اعتماد عمیق و راسخ مردم به امام (ره) و شهیدان انقلاب اسلامی را ناگسستنی توصیف کرد و افزود: تلاش برای خدمت‌گذاری به مردم، اصلی مهم در تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در ۵۸ نقطه گیلان، بیان کرد: ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح روز ۲۲ بهمن راهپیمایی از چهار مسیر به طرف میدان مصلا در شهر رشت انجام می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان تصریح کرد: سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح سخنران مراسم روز ۲۲ بهمن در شهر رشت است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.