یزد- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد گفت: یادواره شهدای شهرستان بافق با حضور حجت الاسلام والمسلمین شهیدی برگزار می شود.

یادواره شهدای شهرستان  بافق برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین، احمد ابراهیمی در گفتگوبا قدس آنلاین، با ما با گرامیداشت یاد وخاطره شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: یادواره شهدای  شهرستان بافق با حضور نماینده ولی فقیه و معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران پنج شنبه شب در امامزاده عبدالله بافق برگزار می شود. 

وی افزود: این مراسم پنجشنبه شب ۲۱ بهمن ماه بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و مردم ولایتمدار بافق برگزار خواهد شد. 

ابراهیمی تصریح کرد: برگزاری یادواره ها ی شهدا  فرصتی برای قدردانی از ایثار وفداکاری آنها است وعزیزانی که در راه اعتلای میهن اسلامی و حفظ امنیت و آسایش هموطنان خود در جبهه های نبرد حق علیه باطل به شهادت رسیدند همیشه در یاد وذهن مردم باقی می مانند. 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان از عموم مردم قدرشناس و همیشه در صحنه استان دعوت کرد با شرکت در این مراسم معنوی در آستانه ۲۲ بهمن ماه تجدید میثاقی دوباره با آرمانهای والای شهدا و امام شهیدان داشته باشند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.