سید محمد موسوی با انتشار تصویری در اینستاگرامش ضمن اشاره به افت والیبال ایران پس از جدایی ولاسکو، به حمایت از کارلوس کی روش پرداخت.

ستاره والیبال ایران: قدر کی روش را بدانید/ نگذارید به سرنوشیت والیبال دچار شوید

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از والیبال ایران، سید محمد موسوی ستاره مطرح تیم ملی والیبال ایران به اتفاقات اخیر در تیم ملی فوتبال ایران واکنش نشان داد و با اشاره به افت والیبال ایران بعد از ولاسکو از فوتبالی ها خواست که قدر کی روش را بدانند.

او با انتشار عکسی در اینستاگرامش نوشت:‌ ‹‹ یادم میاد یه زمانی که والیبال تبدیل به یکی از پرطرفدارترین و پر بیننده ترین رشته های ورزشیِ ایران شده بود و همه از مردم گرفته تا مطبوعات و مسوولین از مردی میگفتن که معتقد بودن تمام پیشرفت و اوج گیری والیبال مدیون ایشون هست . من و شاید چند نفر از بازیکنهای تیم گاهی از این موضوع که چرا کمتر دیده میشیم احساس خوبی نداشتیم ، تا روزی که اون مربی بزرگ رفت و همه میخواستیم ثابت کنیم که ما به تنهایی میتونیم ، که سال بعد هم تونستیم ولی متأسفانه ادامه دار نشد . حال این روزای فوتبالمون یه جورایی مثل اون وقتای ما شده فکر میکنم ، ادمای بزرگ و کاربلد کم گیر میاد وقتی پیداشون کردیم نباید به سادگی از دستشون بدیم تا مارو با خودشون تا جایی که قبلا رفتن و راهشو بلدن ببرن.

نتیجه یک: الان حس میکنم اون وقتا مردم مسولین و مطبوعات حق داشتن .
نتیجه دوم : البته با تمام احترام به همهء مربیان ایرانی و خارجی که برای سربلندیِ ایران زحمت کشیدن

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.