شهرکرد-اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه ای راهپیمایی ۲۲ بهمن را پاسخی به تهدیدها و تحریم های دشمنان برشمرد.

راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخی به تهدیدها و تحریم های دشمنان انقلاب اسلامی است

به گزارش قدس آنلاین، در این بیانیه آمده است:

انقلاب اسلامی  با سه مؤلفه دینداری ، رهبری و مردم شکل به پیروزی رسید و ملت قهرمان و همیشه در صحنه ایران اسلامی با توکل بر خدا و امید به مدد الهی در ۳۸ سال گذشته با همه کارشکنی ها و سنگ انداز ی ها، با پایداری و ایستادگی مسیر رشد و پیشرفت را مؤمنانه و مقتدرانه طی کرده است.

امروز این دشمنی ها نه تنها کم نشده بلکه در زمینه های گوناگون فرهنگی، اقتصادی و سیاسی توسعه پیدا کرده  و دشمن در خیال خام خود با تهدید و تحریم به دنبال فلج کردن نظام اسلامی است.

مردم همیشه بیدار و بصیر ایران اسلامی در نزدیک به چهار دهه که از عمر انقلاب اسلامی می گذرد در برهه هایی پرمخاطره با حضورشان از ارزش هایی اسلامی، دفاع کرده اند.

اکنون که ماهیت واقعی آمریکا بیش از گذشته در برابر افکار عمومی علنی شده است، ایرانیان غیرتمند با غیرت دینی با حضوری شکوهمند، با گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار نظام مقدس اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و جانفشانی شهدا و ایثار گری ایثارگران، پاسخ تحریم ها و تهدیدهای استکبار به سردمداری آمریکا را در راهپیمایی ۲۲ بهمن  خواهند داد.

اداره کل تبلیغات اسلامی استان به همراه تشکل های مردمی کانون مداحان و شعرای آیینی، شورای هیئات مذهبی، اتحادیه موسسات و مراکز قرآنی، مجمع کانون های فرهنگی و تبلیغی و جمعیت بانوان فرهیخته با تبریک فرارسیدن سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از همه مردم دعوت می‌کند با حضور گسترده و انقلابی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی و ولی فقیه زمان تجدید بیعت دوباره کرده و همه دشمنان را ناامید کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.