شهرکرد-رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با هشتمین روز از دهه فجر سردخانه ۶ هزار تنی بخش خصوصی ناحیه صنعتی فرادنبه به بهره‌برداری رسید.

سردخانه ۶ هزار تنی صنعتی به بهره برداری رسید

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، ذبیح الله غریب شمس آبادی ظهر چهارشنبه، با اشاره اهمیت حفظ و نگهداری از محصولات کشاورزی اظهار کرد: به منظور حفظ و نگهداری محصولات کشاورزی، سردخانه ۶ هزار تنی در شهرستان بروجن افتتاح و به‌ بهره‌برداری رسید.

غریب شمس آبادی، با اشاره به صرف اعتباری بالغ‌بر ۵۰میلیارد ریال برای ساخت و تکمیل پروژه با بیان اینکه این سردخانه درزمینی به مساحت ۴هزار متر مربع و زیربنای ۲۱۲۰متر مربع احداث گردید، گفت: این سردخانه در مدت یکسال ساخته شده و در دهه مبارک فجر به بهره‌برداری رسید.

وی میزان اشتغال‌زایی این طرح را ۸ نفر اعلام کرد و بیان داشت: با توجه به اینکه استان در تولید محصولات کشاورزی دارای جایگاه مناسبی در کشور است به منظور نگهداری و جلوگیری از کاهش کیفیت این محصولات سردخانه ۶ هزار تنی چندمنظوره ساخته شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ،خاطرنشان کرد: چهارمحال و بختیاری از ظرفیت‌های بالقوه در بخش کشاورزی و زراعت و باغبانی، سرمایه‌گذاری در بخش صنایع تبدیلی برخوردار است، اقلامی از جمله میوه و سیب زمینی، گوشت مرغ و قرمز را می‌توان در سردخانه‌ها نگهداری کرد.لازم به یاد اوری است: وجود سردخانه‌ها برای تنظیم بازار و رفع نیاز مردم در مواقع ضروری بسیار حیاتی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.