مسئولان تیم فوتبال پرسپولیس نگران وضعیت هافبک خود قبل از بازی با استقلال هستند.

نگرانی پرسپولیسی ها از وضعیت سروش رفیعی قبل از دربی

به گزارش قدس آنلاین، آخرین تمرین آزاد تیم فوتبال پرسپولیس قبل از داربی ٨٤ پایتخت در حضور حدود ٢٠٠ هوادار و اصحاب رسانه برگزار شد. ادامه تمرین‌های سرخپوشان تا روز دیدار با استقلال، پشت درهای بسته انجام می‌شود.

تمرین پرسپولیس از ساعت ١١ در سالن آغاز شد و بازیکنان به مدت ٤٠ دقیقه با وزنه کار کردند. پس از آن که کار با وزنه تمام شد، بازیکنان با تشویق هواداران وارد زمین چمن شدند و دقایقی به صحبت های برانکو درباره برنامه تمرین گوش سپردند. بعد از آن پرسپولیسی ها به دو دسته تقسیم شدند؛ بازیکنانی که در ترکیب ثابت پرسپولیس به میدان می روند به دویدن از موانع پرداختند و ذخیره ها گل کوچک بازی کردند.

دروازه‌بان‌های تیم هم زیر نظر مربی خود تمرین خروج از دروازه هنگام سانتر توپ را انجام می‌دادند. ولادیمیر پریموف و آلکسی پلی یانسکی در این تمرین غایب بودند. هواداران که به ترتیب بازیکنان محبوب خود را تشویق می‌کردند، با شعارهای خود به شهاب کرمی بازیکن جدید پرسپولیس خوش آمد گفتند. از نکات جالب تمرین، تشویق علیرضا بیرانوند با ریتم لری بود که مورد استقبال دروازه بان اول سرخپوشان هم قرار گرفت.

در ادامه یک بار دیگر بازیکنان به دوسته تقسیم شدند اما این بار، مدافعان اصلی تیم در کنار ذخیره ها به تمرین کارهای دفاعی پرداختند و سایرین در سوی دیگر زمین می دویدند.
در قسمتی که بازیکنان مشغول دویدن بودند، کارگران ورزشگاه مشغول ترمیم چمن جلوی دروازه بودند و برای این منظور چمن بخش کوچکی از زمین جلوی دروازه را کنده و مشغول زیرسازی بودند.

نکته جالب توجه کار روی قطعه زمین بدون چمن جلوی دروازه این بود که کارگران به جای استفاده از غلتک از یک بشکه سنگین بهره می بردند.

سروش رفیعی هافبک بازی‌ساز پرسپولیس بعد از دقایقی دویدن همراه سایرین به دلیل این که در کمرش احساس درد می کرد با اجازه برانکو به سالن کار با وزنه بازگشت. این مسئله باعث نگرانی پرسپولیسی ها قبل از بازی با استقلال شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.