خرم آباد- همزمان با ایام دهه فجر انقلاب، مرکز بهداشتی درمانی روستایی زنده یاد الله داد سالاری در روستای سراب یاس خرم آباد، با حضور نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس افتتاح شد.

یک مرکز بهداشتی درمانی روستایی در خرم آباد افتتاح شد

به گزارش قدس آنلاین، محمد بیرانوندی نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس، ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاح این مرکز بهداشتی درمانی اظهار داشت: بهره مندی مردم از امکانات بهداشتی کامل مطالبه  به حق آن ها است.

وی گفت: باید تمام تلاش مسئولین فراهم سازی بستری باشد که همه مردم از دور افتاده ترین روستاها تا مرکز شهر خرم آباد از امکانات بهداشتی برابر بهره مند شوند.

بیرانوندی عنوان کرد: مردم منطقه پشته جزایری و روستاهای تابعه از جمله سراب یاس قبل از این برای دسترسی به پزشک خانواده و سایر مراقبت های ارجاعی از خانه بهداشت ناچار بودند مسافت زیادی را تا خیابان طیب طی کنند که با افتتاح این مرکز دیگر نیازی به ارجاع نبوده و پزشکان و کارشناسان بهداشتی در دسترس مردم قرار دارند.

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان خرم آباد نیز در این مراسم اظهار داشت: افتتاح مرکز بهداشتی درمانی روستایی زنده یاد الله داد سالاری دستاوردی مهم برای مردم منطقه پشته جزایری و روستای سراب یاس است.

سالاری با اشاره به اینکه در مملکت ما خود مردم برای ارتقاء امکانات بهداشتی همواره پیش قدم هستند، عنوان کرد: مرکز بهداشتی درمانی روستایی زنده یاد الله داد سالاری در ساختمان اهدایی خانواده این مرحوم به مساحت ۷۰۰ متر مربع در روستای سراب یاس افتتاح شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.