اهواز- نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به انتقال آب از سرشاخه رودخانه‌های خوزستان گفت:‌ از وزیر نیرو می خواهیم که در این زمینه به خواسته‌های مردم استان گوش فرا دهد و به این خواسته‌ها ترتیب اثر دهد؛ باید واقعیات را در این زمینه منعکس کرد.

وزیر نیرو به خواسته‌های مردم خوزستان گوش کند/ انقلاب بر دوش مردم است

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله سیدعلی شفیعی در آیین کلنگ‌زنی پروژه تقاطع غیرهمسطح جانباز(زردشت) و تعریض پل کیان‌آباد که چهارشنبه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد:‌ در امور حاکمیتی اگر رفاه حال عباد و بندگان و آسایش زندگی مردم و همچنین عمران و آبادانی شهر، ‌استان و کشور حاصل شود همه چیز حاصل شده است.

وی با اشاره به پروژه تقاطع غیرهمسطح جانباز ادامه داد:‌ عمران و آبادی سرزمین و رفاه مردم به وسیله این‌گونه پروژه‌ها رقم می‌خورد. همین دلیل کافی است به عنوان جامع روحانیت هم در زمینه وظایف عام روحانیت و هم در خصوص مسئولیت‌های خاص خود در مجلس خبرگان رهبری در خدمت مسئولان استان باشیم.

نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این‌که وظیفه اولیه مجلس خبرگان تعیین شاخصه‌های رهبری است، عنوان کرد:‌ مابقی وظایف همه در امتداد همین مساله است. امروز یکی از مهم‌ترین نیازهای انقلاب اسلامی مساله دین، مذهب و علوم انسانی است و اکنون همین نیازهای مذهبی مردم است که در جای جای ضرورت‌ها خود را نمایان کرده است. در کشور مذهبی ایران نیازهای مذهبی مردم اهمیت فراوانی دارند و کم هم نیستند.

شفیعی با اشاره به مساله انتقال آب از سرشاخه‌های رودخانه‌های خوزستان به مناطق مختلف اظهار کرد:‌ امروز این مساله یکی از مسایلی است که در خوزستان با آن مواجه هستیم؛ همه ما در این زمینه وظیفه و نقش داریم، از نمایندگان مجلس خبرگان تا استاندار تا نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان خوزستان در این خصوص وظیفه دارند. همه این افراد در این زمینه صحبت‌هایی می‌کنند و با گفتمان‌های ویژه توجه مسئولان را در مرکز کشور جلب می‌کنند.

وی افزود: ‌در خصوص انتقال آب با در نظر گرفتن تنها مباحث کشاورزی استان خوزستان جدا از سایر ابعاد، نیاز است که خواسته‌های مردم عملی و محقق شود؛ یعنی باید واقعیات را در نظر گرفت. از وزیر نیرو و دیگر دست‌اندکاران امر می‌خواهیم که به این خواسته‌های مردم گوش فرا دهند و به آن ترتیب اثر دهند. انقلاب ما، انقلابی مردمی و بر دوش مردم است و بنابراین باید خواسته‌های مردم عملی شود.

نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد:‌ در دیدار با یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مساله انتقال آب از سرشاخه‌های رودخانه‌های استان خوزستان و سدسازی‌ها مطرح شد و من به این نماینده محترم گفتم که در این زمینه عقیده همه ما یکی است و یک هدف مقدس را دنبال می‌کنیم. منافع مردم یک استان بر دوش ما قرار دارد اما من شخصا نمی‌توانم دیگر داد و فریاد کنم زیرا در برخی بخش‌ها هم اصلا نیازی به فریاد زدن نیست و شاید هم دوره فریاد زدن من تمام شده و باید با حوصله و منطق این مساله را دنبال کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.