ایلام- رئیس کل دادگستری استان ایلام گفت: دادگستری استان با همکاری دیگر دستگاه‌های انتظامی و امنیتی با هرگونه ناامنی و جرائم خشن برخورد قاطع می‌کند.

با جرائم خشن در استان برخورد جدی خواهد شد/ بایستی پرونده های قتل غیر عمد به صلح و سازش ختم شوند

به گزارش قدس آنلاین، محمد رزم امروز چهارشنبه در جمع قضات و پرسنل دادگستری استان اظهار داشت: امروزه ایران اسلامی از امنیت بسیار خوبی برخوردار بوده که این امنیت و آسایش در جامعه، حاصل خون شهدا، مدیریت رهبری و حرکت درست انقلاب اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه حرکت، قدرت و تأثیرگذاری انقلاب اسلامی در منطقه و معادلات جهانی، چشم جهانیان را خیره کرده است، افزود: انقلاب اسلامی با تکیه بر دین مبین اسلام امروزه در جهان به یک قدرت جهانی تبدیل‌شده است.

رئیس کل دادگستری استان ایلام با اشاره به اینکه کشورهای غربی و استکبار جهانی پیشرفت های مادی را جایگزین عزت و شرف کرده اند، بیان داشت: امروزه انقلاب اسلامی با عزت، سربلندی و حفظ دین در زمینه های مختلف ازجمله علم، تکنولوژی، هسته ای و قانون پیشرفت های بسیار بزرگی داشته است.

محمد رزم با بیان اینکه قضات بایستی بدون کوچکترین اغماض و فوت وقت با جرائم خشن و مخلان نظم برخورد کنند، یادآور شد: دادگستری استان ایلام با همکاری دیگر دستگاه های انتظامی و امنیتی با هرگونه نا امنی و جرائم خشن در سطح استان برخورد قاطع می‌کند.

وی با اشاره به اینکه به سازش کشاندن قتل ‌های غیر عمد باید در دستور کار جدی قضات و دادگستری های استان قرار بگیرد، تصریح کرد: اگر برخی از قتل های غیر عمد به سازش کشیده نشوند، زمینه ساز اختلافات بزرگتر خواهند شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.