مشهد- دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان رضوی با صدور بیانیه ای ضمن دعوت تمامی اقشار جامعه برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن عنوان کرد: این راهپیمایی سخت ترین سیلی ملت ایرام برصورت و سیرت افرادی است که امروز از درون کاخ ننگین واشنگتن به تحریم و تهدید نظام مقدس جمهوری اسلامی پرداخته اند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن سیلی ملت ایران بر صورت استکبار است

به گزارش قدس آنلاین، دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان رضوی در بیانیه خود آورده است: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، مظهر قدرت نرم جمهوری اسلامی و سخت ترین سیلی ملت ایرام برصورت و سیرت کسانی که امروز از درون کاخ ننگین واشنگتن به تحریم و تهدید نظام مقدس جمهوری اسلامی پرداخته اند.

در این بیانیه عنوان شده است: وحدت و یکپارچگی همه اقشار ملت و گروههای سیاسی یک بار دیگر کاخ آرزوهای بدخواهان ایران اسلامی را به یاس و نا امیدی مبدل و به آنان گوشزد می نمایند که هراسی از گزینه های روی میز آنان نخواهند داشت و تا پای جان با پیروی از ولی امر مسلمین جهان از آرمان های امام عزیز و شهدای گرانقدر پاسداری خواهند کرد.

علما و بزرگان اهل سنت خراسان نیز با صدور بیانیه ای ضمن گرامیداشت دهه فجر و یاد و خاطره شهیدان آورده اند: اهل سنت خراسان نیز همدوش وهمگام با آحاد مردم کشور، در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور خواهند یافت و بار دیگر، وحدت وانسجام خود را به رخ بدخواهان ودشمنان نظام اسلامی خواهند کشید.

تشکلهای دینی و مردمی مرتبط با اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی نیز در بیانیه خود آورده اند: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، یک حرکت انقلابی دیگر توسط مردم ولایی و جوانان مومن انقلابی است تا ضمن استحکام پایه های نظام اسلامی، نقشه های شوم نظام استکبار و آمریکای جهانخوار را نقش بر آب سازد.

کانون مداحان و شاعران آئینی مشهد نیز اعلام کرده است: این کانون که خود را خدمت گذار پیشگاه اهل بیت(ع) و مکتب قرآن و نهج البلاغه می داند همزمان با سالروز پیروزی پر شکوه ملت؛ خود را مکلف به حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن؛ شرکت در این آزمون دینی و ملی و همچنین حمایت از مسلمانان مظلوم خصوصا ملت بزرگ سوریه، عراق، بحرین و یمن می داند.

مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن روز جمعه همزمان با سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با حضور مردم همیشه در صحنه در ۱۰۰ نقطه استان خراسان رضوی برگزار می شود.

این مراسم در مشهد از ساعت ۹ صبح از میدان ۱۵ خرداد با قرائت قرآن کریم، مدیحه سرایی، اجرای سرود جمهوری اسلامی و صلوات خاصه حضرت رضا(ع) آغاز می شود و راه پیمایان پس از عبور از خیابان امام رضا (ع) در حرم منور رضوی اجتماع می کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.