اصفهان-حوزه علمیه اصفهان با توجه به آینده نگری که در سطح عمرانی از سال های قبل داشته، اکنون هیچ گونه کمبودی برای اسکان طلاب در حال تحصیل نداشته و نیاز حوزه اصفهان به مدارس جدید به صورت کامل رفع شده که این خود یک موفقیت بزرگ است.

نیاز حوزه اصفهان به مدارس جدید رفع شد

به گزارش قدس آنلاین،مدیر حوزه علمیه اصفهان پیش از ظهر چهارشنبه در  مراسم افتتاحیه مدرسه علمیه جدید شهید بهشتی اظهار کرد: در مدارس قدیمی، چیزی به عنوان مدرس وجود ندارد، لذا با توجه به افزایش حجم طلاب در حال تحصیل و تعدد کلاس های درسی و دروس، نیاز به مدرس برای طلاب جدی است.

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد با اشاره به اینکه در طول یک دهه گذشته با کمک خیرین و کمک های مردمی و دولتی توانسته اند بالغ بر ۱۵ پروژه عمرانی مدرسه علمیه سازی در سطح استان را تکمیل کنند گفت: در حال حاضر شامل افتتاح مدرسه علمیه شهید بهشتی هستیم که دارای ۱۵ مدرس است.

مدیر حوزه علمیه اصفهان تاکید کرد: مدرسه علمیه شهید بهشتی  با دارای بودن ۱۵ مدرس به عنوان مجموعهای مدرس جهت رفع نیاز طلاب مدارس علمیه قدیمی میرزاحسین، مدرسه علمیه درب کوشک و علی قلی آقا تهیه و ساخته شده است.

وی افزود: حوزه علمیه اصفهان با توجه به آینده نگری که در سطح عمرانی خود داز سال های قبل داشته است اکنون هیچ گونه کمبودی برای اسکان طلاب در حال تحصیل نداشته  و امروز نیاز حوزه اصفهان به مدارس جدیدعلمیه به صورت کامل رفع شده است  که این خود یک موفقیت بزرگ است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.