بجنورد- همزمان با دهه مبارکه فجر با حصور استاندار و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی، ۵۰ طرح عمرانی و تولیدی به بهره برداری رسید. 

۵۰ طرح عمرانی و تولیدی در فاروج بهره برداری شد
به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، استاندار خراسان شمالی بعد از ظهر چهارشنبه در آیین، برای حل مشکلات راه های مواصلاتی دهستان سنگر فاروج قول پیگیری داد و گفت: امیدوار هستیم با اجرای عملیات گازرسانی به ۱۸ روستای باقیمانده این شهرستان، تا سال آینده جشن پایان گازرسانی به روستاهای فاروج را شاهد باشیم.
صالحی هم چنین با اشاره به فعالیت ۲۸ کارگاه چوب بری در این منطقه، خطاب به اهالی و فعالان این بخش توصیه کرد: با راه اندازی واحدهای جانبی و فراوری چوب، ارزش افزوده بیشتری نصیب خود و استان کنند.
وی خاطرنشان کرد: تاکنون ۱۱ طرح اشتغالزایی اولویت دار فاروج با اعتبار بیش از ۶ میلیارد تومان برای استفاده از تسهیلات بانک سینا معرفی شده است. وی با بیان این که امروز ۴۶ طرح عمرانی با ۱۷ میلیارد و ۲۹۰ میلیون تومان و ۴ واحد تولیدی و خدماتی با سرمایه گذاری ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان در فاروج به بهره برداری می رسد، ابراز امیدواری کرد: نسبت طرح های تولیدی و سرمایه گذاری در سال های آتی حداقل به ۲۵ درصد طرح های عمرانی دولت افزایش یابد.
وی تأکید کرد: در کنار پیگیری ها برای حل مشکلات صنایع بزرگ استان، اعتقاد داریم که مشکلات حوزه اشتغال استان با توسعه مشاغل کوچک و ارزان قیمت، راه اندازی شرکت های تعاونی و طرح های مشارکت اجتماعی برطرف خواهد شد؛ بنابراین از همه مردم به ویژه روستاییان و عشایر دعوت می کنیم از تسهیلات حمایتی دولت در این بخش نهایت استفاده را داشته باشند.
این گزارش حاکیست، استاندار که ابتدای ورود خود به محل امامزاده روستای خرق، به مقام این امامزاده و شهدای  جوار این مزار ادای احترام کرد، در پایان   سخنان خود نیز مشعل گازرسانی به این و مکان مقدس را روشن کرد تا طرح گازرسانی این روستا به طور رسمی به بهره برداری برسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.