محمود الزهار عضو دفتر سیاسی حماس تاکید کرد که این جنبش در هر لحظه آماده جنگ با رژیم صهیونیستی است و به موفقیت در ضربه زدن به دکترین امنیت داخلی این رژیم اشاره کرد.

الزهار: مقاومت فلسطین هر لحظه آماده جنگ با رژیم صهیونیستی است

به گزارش "قدس آنلاین"، محمود الزهار عضو دفتر سیاسی حماس تاکید کرد که این جنبش پیشنهاد رژیم صهیونیستی در زمینه مبادله را رد کرده است.

وی افزود: اسرائیل از طریق طرف های عربی و بین المللی و موسسات حقوق بشری پیشنهاد مبادله اسیران را داده است که این پیشنهاد شروط مقاومت را برآورده نمی سازد.

الزهار تاکید کرد: پیشنهاد رژیم اسرائیل شامل کاهش محاصره غزه و مبادله نظامی اسرائیلی نزد گردان های عزالدین قاسم شاخه نظامی حماس است اما حیله های اسرائیل ضد حماس کارگر نخواهد افتاد و تا زمانی که اسیرانی که قرار بود طبق مبادله قبلی آزاد شوند، هنوز در اسارت رژیم صهیونیستی به سر می برند، مبادله جدیدی در کار نخواهد بود.

وی در ادامه اعلام کرد: مصر وعده موضوع مبادله تجاری با غزه و مشارکت در بازسازی غزه را داده است. سیاست حماس، ضدیت با مصر یا هیچ کشور دیگری نیست. روابط ما با مصر از قبل بهتر شده است و امکانات ما کمتر از آن چیزی است که مصری ها طلب می کنند. دیدار هیئت امنیتی حماس به قاهره موفقیت آمیز بوده است.

این رهبر برجسته حماس درباره چهار عضو ربوده شده گردانهای شهید عزالدین قاسم در مصر نیز گفت که پرونده آنها در تمامی دیدارها مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد. اما حماس هنوز اطلاعاتی درباره آنها دریافت نکرده است.

الزهار در ادامه به تهدیدات مبنی بر حمله جدید به غزه اشاره کرد و افزود: مقاومت فلسطین هر لحظه آماده جنگ با رژیم صهیونیستی است اما عامل شلیک موشک به سمت شهرک های صهیونیست نشین در حال حاضر مقاومت نیست. مقاومت قصد به تحلیل بردن توان مردم را ندارد بلکه هدف آن آزاد سازی فلسطین است و هر آنچه در حال حاضر ذخیره می کند، قصد دارد از آنها در جنگ آتی با رژیم صهیونیستی استفاده کند.

وی بیان کرد: رژیم صهیونیستی از حجم توان و امکانات ما اطلاع دارد و ما چاره ای جز دفاع از خود نداریم و مقاومت توانسته است به دکترین امنیت داخلی این رژیم ضربه بزند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.