بجنورد- معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: توجه به ورزش در مدارس به ویژه برای دانش آموزان دختر در اولویت برنامه های این سازمان قراردارد.

توجه به ورزش دانش آموزان دختر در اولویت قرار دارد

حسن لنگری درگفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین، اظهار کرد: ورزش صبحگاهی در مدارس شروع برنامه های ما و کلاس درس تربیت بدنی با آموزش سواد حرکتی درقالب درس تربیت بدنی در مدارس است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته ۴۸۰ مدرسه در قالب ۴۱ هزار و ۸۰۰ دانش آموز تحت پوشش طرح های تربیت بدنی استان قرار گرفتند، افزود: سال گذشته جز ده استان برتر کشور درفعالیت های تربیت بدنی در کشور بودیم.

لنگری در رابطه با کانونهای برون مدرسه ای گفت: بعد از شناسایی دانش آموزان برتر درالمپیادهای ورزشی به این کانونها معرفی می شوند تا در المپیادهای ورزشی استانی و کشوری شرکت کنند.

وی با بیان اینکه سه پایگاه حرکت اصلاحی و قامتی در سه شهرستان بجنورد، شیروان و اسفراین راه اندازی شده است، خاطرنشان کرد: درهمه شهرستانها دانش آموزان درحال پایش هستند که تا پایان سال این پایش به پایان می رسد.

لنگری از تهیه شناسنامه شاخص برای فعالیت های حوزه تربیت بدنی خبرداد و افزود: با تهیه این شناسنامه، عملکرد مدارس به درستی ارزیابی و نظارت بر برنامه ها دقیق تر انجام می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.