معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: تورم در کشور با برنامه ریزی های دولت و اقدامات انجام شده به نقطه مطلوب رسیده است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور: تورم در کشور به نقطه مطلوب رسیده است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، حسینعلی امیری ظهر پنج شنبه در مراسم افتتاح پروژه های دهه فجر شهرستان بروجن اظهار داشت: خیلی از انقلاب ها از جمله فرانسه و روسیه نبرد منطقه ای بوده است و بعضی هم در قالب کودتا اتفاق افتاده است که در زمان خود تحولاتی ایجاد کرده اند اما اساس و پایه این انقلاب ها با انقلاب اسلامی ایران نیز تفاوت های بسیاری دارد.

وی عنوان کرد: انقلاب فرانسه برای دستیابی به اهداف سیاسی و انقلاب روسیه هم مبنا و بنیان آن به خاطر مسائل اقتصادی بوده است.

امیری با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران برای حاکم شدن اسلامی واقعی به وقوع پیوست، عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران دست بیگانگان را از غارت ثروت های این کشور قطع کرد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور تاکید کرد: در حکومت گذشته بازار پرمصرف کشورها، کشور ایران بوده که توان بازار و توان اقتصادی داخل کشور را سلب کرده بود و آن حکومت با ارزش های اعتقادی و مردم ما سازگاری نداشت.

انقلاب اسلامی برای ترویج فرهنگ دینی در جامعه تحقق پیدا کرد

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی برای ترویج فرهنگ دینی و ارزش های دینی در جامعه تحقق پیدا کرد.

وی تاکید کرد: جوانان کشور در جنگ تحمیلی با هدف حفظ ارزش های انقلاب با شجاعت و غیرت در مقابل دشمنان اسلام ایستادند. همه ملت باید به عهدی که با شهدا و آرمان های امام بسته اند پایبند باشند.

وی با بیان اینکه برای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی خون های جوانان ریخته شده است و هزینه های بالایی معنوی در برداشته است، یادآور شد: امروز با فداکاری نیروهای امنیتی، نظامی، سپاه، اطلاعات و مرزبانان در کشور از امنیت برخوردار هستیم.

کاهش نرخ تورم به همت دولت یازدهم

معاون پارلمانی رئیس جمهور تاکید کرد: مردم با حضور حماسی خود در صحنه های مختلف از جمله راهپیمایی ۲۲ بهمن در کشور افکار پلید دشمن را به هم می ریزند و توطئه های آنان را خنثی می کنند.

امیری تاکید کرد: در سال ۹۱ و ۹۲ کشور در شرایط سخت اقتصادی به سر می‌برد که ادامه این شرایط سخت قابل پیش بینی نبود و نوسانات زیاد اقتصادی داشتیم اما با برنامه ریزی هایی که دولت تدبیر و امید انجام داد به وضعیت مطلوب رسیده ایم و تورم ۴۰ درصدی کاهش پیدا کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.