خرم آباد- نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد و استاندار لرستان به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن ماه در بیانیه مشترکی مردم را به حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کردند.

نماینده ولی فقیه و استاندار لرستان مردم را به حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کردند

به گزارش قدس آنلاین، در بیانیه مشترک آیت الله سید احمد میرعمادی و هوشنگ بازوند آمده است: سپاس و ستایش خداوند متعال را که به ملت بزرگ ایران توفیق داد در سایه تفکر پویای تشیّع و رهبریِ فقیهی زمان‌شناس، بنیادهای تفکر مادی‌گرایان را متزلزل سازد و با حرکت مؤمنانه، منطقی و سرشار از اعتماد به نفس، تحقق وعده الهی در یاری دین خدا و تشکیل حکومت اسلامی را به جهانیان ثابت کند.

بزرگداشت دهه فجر و شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن مصداق وفاداری نسبت به آرمان‌های انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با خون شهیدان است. در یوم‌الله ۲۲ بهمن، اقشار مختلف ملت قهرمان، با شرکت پرشور، حداکثری و معرفت مدارانه در راهپیمایی ۲۲ بهمن، پیام انقلابی بودن و انقلابی‌ماندن خود را به دنیا ارسال می‌کنند.

اینجانبان ضمن تبریک سی و هشتمین بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از مردم سلحشور و همیشه در صحنه استان لرستان دعوت می نماییم همانگونه که در سالیان متمادی همراهی خود با نظام مقدس جمهوری اسلامی را به منصه‌ ظهور رساندند باری دیگر نیز با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نشان دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.