تایباد- دردهمین روز ازدهه مبارکه فجرانقلاب اسلامی از ۲۴طرح عمرانی، خدماتی وکشاورزی و مسکن دربخش میان ولایت شهرستان تایباد افتتاح شد.

۲۴طرح عمرانی،خدماتی در بخش میان ولایت تایباد به بهره برداری رسید

فرماندارشهرستان تایباد در مراسم بهره برداری از این طرحها و درجمع مردم بخش میان ولایت درشهر مشهدریزه گفت: رمز پیروزی انقلاب اسلامی وحدت مردم ،رهبری وحضوردرصحنه مردم بود.

حسین شرافتی اظهارداشت: امروز اهداف انقلاب وامام ورهبری وشهیدان عزیز درجای ایران اسلامی به بارنشسته است.  

فرماندار شهرستان تایباد گفت:در ایام دهه مبارک فجر در شهرستان تایباد بیش از ۶۷ پروژه عمرانی به بهره برداری رسید که افتتاح این پروژه ها امید را در دل مردم زنده می کند..

نماینده مردم شهرستانهای تایباد، تربت جام وباخرز درمجلس شورای اسلامی نیز از اتمام گازرسانی به کل روستاهای شهرستانهای تایباد، تربت جام وباخرز تا اول مهرماه سال ۹۶خبرداد و گفت: در۱۸۷ روستای شهرستان های تایباد و تربت جام و باخرز کارگازرسانی درحال انجام است.

جلیل رحیمی جهان آبادی گفت: بیش ازپنج میلیاردو۷۰۰میلیون تومان برای آبرسانی به روستاهای موسی آباد از بخش صالح آباد هزینه شده است که این ازبرکات نظام اسلامی است.

وی درپیگیری شهرستان شدن صالح آباد اظهارداشت:بیش از۲۰۰کیلومترازجاده های بخش صالح آباددردست پیگیری است.

وی گفت : درتصویب برنامه ششم توسعه کشور بیش از۱۴۴مصوبه انجام شده است که با اجرایی شدن آن تحولی عظیم درجای جای ایران اسلامی رخ خواهد داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.