دونالد ترامپ رئیس جمهوری جدید آمریکا است که اقداماتش به خصوص پس از تحلیف، جنجال های زیادی را به پا کرده است.

رفتار «ترامپ» بعد از ریاست جمهوری +تصاویر

قدس آنلاین-

*  «دونالد ترامپ»، رئیس جمهوری جدید آمریکا هنگام ورود به کاخ سفید در روز برگزاری مراسم تحلیف، همسرش «ملانیا» را نادیده گرفت و همین مسئله نیز باعث انتقاد کاربران شبکه های اجتماعی شده جایی که وی را با روسای جمهوری پیشین این کشور مقایسه کردند که بر خلاف وی عمل کرده بودند.

* «ملانیا ترامپ»،  همسر دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، که به همراه وی برای شرکت در یک مراسم خیریه با هواپیما به ایالت فلوریدا سفر کرد، در فرودگاه پالم بیچ تصمیم گرفت دستش را به دست همسرش بدهد. اما ترامپ پس از گرفتن دست ملانیا تنها دو ضربه بر روی آن زد و دستش را رها کرد. این حرکت به عنوان تحقیر جدید ترامپ تعبیر شده است.

*  نخستین تصمیمات "دونالد ترامپ" رئیس جمهوری جدید آمریکا بلافاصله باعث بروز بحران در دو وزارتخانه این کشور، یعنی وزارت امور خارجه و وزارت دادگستری شد. اگر در وزارت خارجه مخالفتها محدود به دادخواست محرمانه‌ای از سوی مخالفین سیاستهای ترامپ می شود، ولی این رویارویی در وزارت دادگستری منجر به برکناری "سالی یتس" کفیل وزیر دادگستری شده است. تصمیمات جدید دونالد ترامپ همچنین باعث شده تا میزان محبوبیت وی تا 42 درصد کاهش یابد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.