معاون سازمان تنظیم مقررات رادیویی: همه سیم کارت های تلفن همراه بی هویت و دارای هویت ناقص که تا دو روز آینده تکلیف آنها روشن نشود، به طور کامل قطع خواهند شد.

قطع کامل سیم کارتهای بی هویت تا 2 روز آینده

به گزارش قدس آنلاین به نقل از صداوسیما، حسین فلاح جوشقانی گفت: از ابتدای دی گذشته در شبکه تلفن همراه کشور 6 میلیون سیم کارت بی هویت یا با هویت ناقص داشتیم که در این مدت مالکان سه و نیم میلیون نفر با مراجعه به مراکز مخابراتی مدارک مورد نیاز را تکمیل کردند.
 
وی گفت: هم اکنون دو و نیم میلیون سیم کارت تلفن همراه وجود دارد که بی هویت یا دارای هویت ناقص هستند و همه آنها یکطرفه شده است.
 
معاون سازمان تنظیم مقررات با اشاره به اطلاع رسانی های بموقع و متعدد برای تعیین تکلیف سیم کارتهای بی هویت افزود: در دو روز گذشته نیز 80 درصد سیم کارتهای بی هویت یا با هویت ناقص قطع کامل شده اند و در دو روز آینده نیز تمام آنها قطع کامل خواهند شد.
 
فلاح درباره طولانی شدن مدت قطع کامل سیم کارت های بی هویت توضیح داد: با مالکان تعدادی از سیم کارتها به دلیل برخی ملاحظات نظیر فوت مالک سیم کارت تا حدودی مدارا شد اما این مهلت در دو روز آینده به پایان می رسد.
 
وی درباره میزان سیم کارت های بی هویت یا فاقد هویت کامل در اپراتورهای مختلف نیز تصریح کرد: از میان دو و نیم میلیون سیم کارت با این شرایط یک میلیون و 300 هزار سیم کارت متعلق به همراه اول و یک میلیون و 200 هزار سیم کارت نیز متعلق به ایرانسل است.
 
فلاح درباره وضعیت مالکیت سیم کارت های قطع شده نیز گفت: مالکیت سیم کارت هایی که به طور کامل قطع شده است سلب نمی شود و مالکان این سیم کارتها می توانند با مراجعه به مراکز مجاز و رفع نواقص هویتی این نوع سیم کارت ها را مجددا فعال کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.