استان ها: مردم ایران اسلامی باری دیگر با حضوری پر شور در خیابان های اصلی شهر ها و روستاها از نخستین ساعات بامداد امروز سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب را جشن گرفتند و برای نشان دادن اقتدار و عزت نظام شکوهمند اسلامی به رخ جهانیان صف کشیدند.

ملت ایران برای نمایش اقتدار و عزت انقلاب اسلامی صف کشیدند

به گزارش قدس آنلاین،فجر دیگری از ایام پیروزی انقلاب اسلامی فرا رسید در حالی که هنوز هم جهانیان از پیروزی ملت بزرگ ایران در برابر رژیم خودکامه، تا دندان مسلح و متکی به قدرت های خارجی، در حیرت هستند.

ملت ایران تنها با اتکا به قدرت بی منتهای الهی و هدایت های پیامبرگونه امام(ره) و با دستان خالی اما مشت های گره کرده و ایمانی راسخ، صفوفی منسجم شکل دادند و با استقامت و بردباری و جانفشانی، پس از سال ها مبارزه سرانجام در ۲۲ بهمن ۵۷ به خواسته خود، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی، رسیدند.

اکنون در آستانه ورود به سی و نهمین سالگرد این پیروزی باشکوه مردم ایران برای حضوری پرشور در این جشن و با هدف پشتیبانی از ولایت فقیه به استقبال این روز آمدند.

گفتنی است سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران؛ امسال در غیاب آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار می‌شود.

راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه امسال در ۴۰۰۰ نقطه از سراسر کشور برگزار شده و بیش از ۶۰۰۰ عکاس و خبرنگار این مراسم را منعکس خواهند کرد.

همچنین در این مراسم؛ ۲۵۰ خبرنگار خارجی از رسانه‌های کشورهای مختلف این وظیفه را برعهده گرفته‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.