چهارشنبه پلیس های شهر کوچک کروتونه با اتفاقات عجیبی مواجه بودند.

جنون فوتبال در شهر کوچک کروتونه/ اتفاق عجیبی که هوادار یووه رقم زد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از طرفداری، یوونتوس چهارشنبه شب موفق شد در خانه کروتونه، این تیم را با نتیجه ۲-۰ مغلوب کند اما زمانی که قهرمان ۵ سال اخیر ایتالیا قرار بود در استادیوم کروتونه به میدان برود، برخی از فوتبال دوستان این شهر قصد داشتند به هر نحوی که شده این بازی را ببینند. 

به گزارش واشینگتن پست، یک بیمارستان در کنار استادیوم شهر کوچک کروتونه وجود دارد که پنجره های آن رو به استادیوم باز می شود. ۱۶ هزار ظرفیت ورزشگاه کروتونه خیلی سریع برای دیدار این تیم مقابل یوونتوس پر شد و سایر علاقه مندان به بیانکونری در پی راه حلی بودند تا بازی را از نزدیک تماشا کنند. 

یک دهه پیش، زمانی که یوونتوس به این ورزشگاه آمده بود، عده زیادی به سمت بیمارستان هجوم آوردند و سعی کردند خودشان را به پنجره های بیمارستان برسانند تا بازی را تماشا کنند و این بار پلیس های شهر با گاردی ویژه از این بیمارستان محافظت می کردند تا هیچ هواداری نتواند وارد شود. 

اوضاع به قدری به هم ریخته بوده که مسئولان بیمارستان به گارد ویژه و آمبولانس ها اعلام کردند تنها بیماران اورژانسی که حال وخیمی دارند بتوانند وارد بیمارستان شوند. در این بین یک شهروند کروتونه که علاقه دیوانه واری به یوونتوس داشت، وانمود کرده بود اوضاع وخیمی دارد تا بتواند به بیمارستان راه پیدا کند و از آنجا بازی را تماشا کند. با این حال دکترها خیلی زود متوجه شدند که این هوادار در حال مرگ نیست و تنها می خواهد از هر راهی که شده وارد بیمارستان شود. این هوادار در نهایت از دست مسئولین فرار می کند و هنوز کسی نمی داند موفق شده این بازی را تماشا کند یا خیر.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.