گناباد-فرماندار گناباد در مراسم ۲۲ بهمن بیان کرد: عامل پیروزی مردم در انقلاب اسلامی رهبری داهیانه و همراهی مردم بود.

مهمترین رمز پیروزی انقلاب عامل رهبری و مقاومت مردم بود

به گزارش خبرنگارقدس انلاین محمد علی نبی پورصبح جمعه در جمع راهپیمایان در محل مصلی امام خمینی(ره) گناباد افزود: مهمترین  خصیصه انقلاب اسلامی مردمی بودن آن بود زیرا در طول ۳۸ سال عمر انقلاب  مردم همواره پای ارمانهای انقلاب ایستادند.

وی افزود: نقش رهبری در طول ۳۸ سال  بی بدلیل بوده زیرا در بسیاری از کشورها با تاسی از انقلاب  اسلامی ایران انقلاب  کردند.

فرماندار گناباد اساس مکتب اسلام را بر مذاکره و تفاهم دانست وافزود: مذاکره کنندگان ما انقلابی بوده و تمام این مذاکرات با حمایت رهبری بوده است ولی امروز برخی منتقدان به ان ایراد می گیرند  در صورتی که تمام افراد مذاکره کننده از همین نظام هستند.

 وی با اشاره به خدمات دولتها بعد از انقلاب گفت: تمام دولتها خدمات خوبی داشته اند اما دولت یازدهم  با روی کار امدن در ابتدا با  ۳۵۰میلیارد  دلار بدهی و بیش از ۲۲۱۱ پروژه نیمه تمام  روبرو بود و سعی کرد  در طول این ۳ سال تورم ۴۰درصدی را تک رقمی کند.

فرماندار گناباد افزود: با از بین رفتن تحریمها  بویژه در حوزه انرژی و بانکها از هجمه دنیا  علیه ایران اسلامی  کاسته شد  و امروز دیگر ایران هراسی در دنیا نیست  به طوریکه  اکنون کشورهای اروپایی از تحریمها علیه ایران  حمایت نمی کنند.

وی افزود: برطبق برنامه ریزی که توسط دشمنان انقلاب صورت گرفته بود  باید ایران نفت را در برابر غذا می فروخت  ولی با اجرای برجام  امروز ما بیش از ۳میلیون بشکه نفت به کشورهای اروپایی صادر می کنیم.

نبی پور با اشاره به خدمات دولت در شهرستان گناباد نیز گفت: علی رغم مشکلات اعتباری اکنون بیش از ۲۰روستای شهرستان در حال گازکشی می باشد و  امسال بیش از ۱۰میلیارد تومان در حوزه ابرسانی  شهرستان  هزینه شده و ۹۸درصد  روستاهای شهرستان از اب شرب بهداشتی برخوردارو  نیز ۷۰درصد فضای کالبدی روستا ها اسفالت شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.