اصفهان- عشق به امام و رهبری سن و سال نمی شناسد از همین رو میدان نقش جهان اصفهان در سالروز جشن سی و هشت سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی با حضور پر شور مردم نقشی از استکبار ستیزی در چشم جهانیان به نمایش گذاشت.

«نقش جهان» با حضور پر شور مردم نقشی از استکبار ستیزی به نمایش گذاشت

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، مردم اصفهان امروز در مسیرهای تعیین شده با شعارهای خود و با در دست داشتن پلاکاردهایی حاوی تصاویر امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب به سمت میدان امام (ره) حرکت کردند.

امروز در میدان تاریخی امام(ره) اصفهان جای سوزن انداختن نبودو مردم انقلابی و ولایتمدار اصفهان اعم از زن و مرد، پیر و جوان با فریادهای «الله اکبر- خامنه ای رهبر»، «مرگ بر ضد ولایت فقیه»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل» همراه با دست نوشته ها و پلاکاردهایی برعلیه استکبار و طرفداران آنها آمدند تا به دشمنان بفهمانند همچنان پای انقلاب ایستاده اند.

مردم حماسه ساز اصفهان امروز بار دیگر برگ زرین دیگری بر کتاب افتخارات این شهر، انقلاب و ایران افزودند.

در کنار اقشار مختلف مردم اعم از ورزشکاران، بسیجیان و دانش آموزان، عشایر، طلاب وخانواده معزز شهدا هم آمدند تا ثابت کنند بر ایمان، آرمان ها و باورهای انقلابی خود تاکید دارند.

وقتی از یک دانش آموز ۹ ساله درباره حضورش در راهپیمایی ۲۲ بهمن سئوال کردم، پاسخ داد من هم یک ایرانی و یک انقلابی هستم، پس حضور دارم.

فراموش کردن مردم  موجب گسترش آسیب های اجتماعی می شود

شهردار تهران نیز امروز در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: اگر امروز شاهد گسترش آسیب های اجتماعی و مشکلات اقتصادی در جامعه هستیم، دلیل آن فراموش کردن مردم است.

محمدباقر قالیباف افزود: ما اقتصاد و مدیریت کشور را به دست مردم نسپردیم و به دوستان و هم کیشان خود دادیم، به هیمن دلیل مشکلات اجتماعی و اقتصادی کشور هنوز فروکش نشده است.
وی ادامه داد: بنی صدر هم مانع حضور مردم در جنگ وبه دنبال مذاکره و آتش بس بود، اما پس از آن که امام فرمان حضور مردم در جنگ را دادند، شهید خرازی ها و تک تک بسیجی ها به میدان آمدند و کشورمان پیروز میدان نبردی نابرابر شد.

شهردار تهران تصریح کرد: مردم ما در هیچ یک از عرصه های اقتصادی کشور حضور ندارند، این در حالی است که ما باید فضا را برای مردم فراهم کنیم تا با کمک نیروهای انقلابی، چالش بزرگ اقتصادی هم پشت سر گذاشته شود.

وی یادآور شد: ما ۴۰ سال قبل هرگز با شرایط آن زمان فکر نمی کردیم بتوانیم در ۲۲ بهمن سال ۵۷ رژیم خودباخته و تا دندان مسلح شاهنشاهی را از پای در آوریم اما با همه دو قطبی بودن دنیا و حمایت های شرق و غرب، تنها با اراده امام و مردم انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

قالیباف تاکید کرد: امام و ملت ایران به راه خود ایمان و باور داشتند که راهشان صراط مستقیم است؛ البته جامعه ای که در این مسیر حرکت کند، سختی هایی در راه دارد ولی عاقبت این حرکت، پیروزی قطعی است چرا که این یک وعده الهی می باشد.
وی با بیان اینکه مردم از تهدیدات رژیم شاه و ساواک و آمریکا نمی ترسیدند، گفت: اگر کسانی هم دل مردم را می لرزاندند، امام و امت پاسخ محکمی به آنها می دادند و در راه خود تردیدی نمی کردند.

شهردار تهران اظهارکرد: یکی از مهترین وظایف و اهداف نظام اسلامی ایران این بود که آسایش، آرامش و رفاه جامعه را به دور از هر گرایشی برای مردم مهیا کند.

وی ادامه داد: مسؤولان، امانتدار مردم و شهدا هستند و بی شک اگر مجاهدت مردم و پیوند بین امت و امام نبود، هرگزنظامی کارآمد برای خدمت به مردم فراهم نمی شد.

قالیباف با بیان این که ما نباید ضعف خود را به گردن دشمن بیاندازیم، بیان داشت: تردید نکنید که اگر در برجام به فرمان و موافقت مقام معظم رهبری با دشمنان همیشگی خود مذاکره ای انجام دادیم، به خاطر قدرت دیپلماسی نبود بلکه این ریشه در روحیه مبارزه، استکبارستیزی و قدرت خون شهدا بود که موجب شد کشورهای عضو ۱+۵  از ناعلاجی سر تعظیم در برابر عظمت این ملت فرو آورند.

وی گفت: ما در حوزه امنیتی چه در حوزه داخلی و منطقه توانستیم ثبات بی نظیری برقرار کنیم در حالی که کشور ترکیه که از حمایت آمریکا و اسرائیل برخوردار است، امروز به عنوان یک کشور نا امن محسوب می شود.

شهردار تهران با اشاره به اینکه در قلب اروپا و کشورهای منطقه ناامنی رواج یافته و مردم آنها آرامش خاطر ندارند، تاکید کرد: خوشبختانه جمهوری اسلامی ایران با تدابیر مقام معظم رهبری به کشوری امن تبدیل شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.